Kallesten

Helgeprofilen: En ekte gutt fra Kampen

Ole Petter Søllesvik kler seg etter hvem han helst vil gjør inntrykk på, men er mest opptatt å være seg selv. Til daglig stoler han på magefølelsen, så sant han ikke møter en edderkopp.

Navn: Ole Petter Søllesvik.

Alder:  50

Stilling:  Gründer og daglig leder i Kulturkompaniet.

Sivil status: Gift med Kristin.

Bor:  Brønngata på Kampen.

Utdanning:  Journalistikk og TV-produksjon, samfunns- og kulturfag.

Hobby: Dyr

Transportmiddel:  Vespa Primavera 50 4T.

Beskriv deg med to ord: Åpen og engasjert.

Ser opp til: Folk som holder ut. Kjæresten min, og mine barn som går all-in i sine fritidsaktiviteter.

Ferierer:  Brimse

Leser: Aftenbladet, krimbøker og anbud.

Hører på:  Akkurat nå går det i Coldplay, Alan Walker, Highasakite og David Guetta.

Spiser: Knekkebrød og alt som er godt.

Drikker: Italienske bobler.

Mest redd for: Edderkopper og feighet.

Beveges av: Fine folk med «hjartet på rette staden».

Begeistres av: Store øyeblikk!

Irriteres av:  Køsniking og gjerrighet.

Inspireres av: Mennesker som har vilje og gjennomføringskraft.

Avhengig av: Ærlighet, mot og sjokolade.

Opptatt av: Å gjøre byen min til et enda bedre sted å vokse opp og leve i!

Arbeidsantrekk: Kler meg etter hvem jeg vil gjøre inntrykk på, men er opptatt av å være meg selv. Har alltid svarte sko.

Ambisjoner i jobb: Skape verdens beste arbeidsplass!

Viktigste arbeidsredskap:  Magen (magefølelsen).

Mål for bedriften: Kulturkompaniet er ekte og fremoverlendt! Vi engasjerer mennesker og merkevarer fordi vi tror på engasjerte ansatte og kunder. Dette gjør vi gjennom å skape levende møtepunkter og arrangementer.

TradeCert