Kallesten

Helgeprofilen: Representativ med en twist

Vår helgeprofil er gruppeleder for Stavangers største interiørarkitekt kontor. I det daglige irriteres hun av regelryttere, men lar seg bevege av det meste. Ikke minst Barry White.

Navn: Camilla Songe-Møller

Alder: 41 år

Stilling: Gruppeleder for interiørarkitekt avdelingen i Link Arkitekter.

Sivil status: Gift og 3 gutter.

Bor: Storhaug i midt hjerte!

Utdanning: Kunst og Designhøgskolen i Bergen.

Hobby: Ingen og stolt av det!

Transportmiddel: Bil og bein.

Beskriv deg med to ord: Engasjert og frittalende.

Ser opp til: Min familie.

Ferierer: Anti Paros liten gresk deilig øy.

Leser: Stillisten av Donna Tartt

Hører på: Spille listen til mine 3 sønner (frivillig/ufrivillig) og Barry White hvis jeg bestemmer.

Spiser: For lite.

Drikker: For mye.

Mest redd for: Sykdommer - snev av hypokondri.

Beveges av: Stor sett alt, men prøver å skjule det litt.

Begeistres av: Talenter og originalitet.

Irriteres av: Regelryttere.

Inspireres av: Gode samtaler.

Avhengig av: Kjærlighet og omtanke.

Opptatt av: Mennesker

Arbeidsantrekk: Representativt med en twist.

Ambisjoner i jobb: Skape Stavanger foretrukne Interiørarkitekt firma.

Viktigste arbeidsredskap: Munn og tastatur.

Mål for bedriften: Er allerede Stavangers største interiørarkitekt kontor. Men har store ambisjoner på å vokse samt at vi alltid er nyskapende, nysgjerrige og skaper rom for bedre liv.

TradeCert