rsm

Rydd kalenderen for møtehøsten!

Sjekk kalenderen og gjør deg klar for tidenes møtehøst i Næringsforeningen! Mer eller mindre daglig kan du finne et arrangement som du eller din bedrift kan dra nytte av.

Noen av dem drar du kanskje kjensel på: Også denne høsten finner du suksessrike gjengangere som Lederskolen, Styreskolen, Agenda, Game Changer og ulike lokale og regionale Treffpunkt. Men møtekalenderen inneholder det meste, enten du er på jakt etter informasjon, inspirasjon, kunnskap, debatter, tips, oppdateringer eller å knytte nye kontakter.

Blant flere nyvinninger starter vi denne høsten også opp med Treffpunkt Stavanger i samarbeid med Stavanger kommune. Første møte i denne serien er i begynnelsen av oktober. Næringsforeningen er også til stede med arrangementer og møter både under Arendalsuka, ONS og Nordic Edge.

Klikk deg inn på vår Møtekalender, og sett av tid allerede nå. Kalenderen blir oppdatert kontinuerlig ut over høsten.

SMEDVIG