rsm
Fra fjorårets konferanse. (Foto: Felix Andre Skulstad)

Trippelkonferansen 2018

Rogaland Teater vil i år være arena når Trippelkonferansen arrangeres førstkommende torsdag. Både på og utenfor scenen møter du en rekke aktører som er opptatt av sosialt entreprenørskap.

I følge arrangøren er Trippelkonferansen 2018 årets mest spennende konferanse om sosialt entreprenørskap i regionen. Her er målet å forsøke å samle ledere og beslutningstagere i offentlig og privat sektor som vil gjøre en forskjell.

Årets tema er ”Bedrifter som lykkes har et samfunnsengasjement” og  blant foredragsholderne  er Tore Christiansen, Alfred Ydstebø og Truls Nordahl.

Trippelkonferansen er en årlig konferanse om sosialt entreprenørskap, i og for Rogaland. Konferansen skal være en møteplass for dem som er opptatt av å bruke forretningsmessige prinsipper til å skape virksomheter som vil gjøre en forskjell. Man snakker gjerne om trippel bunnlinje: lønnsomhet for bedriften, menneskene og miljøet.

Bak Trippel står foreningen Sosialt Entreprenørskap Rogaland, som består av sosiale entreprenører og folk fra næringslivet.

SMEDVIG