Kallesten
Vil du lede vårt trainee-prosjekt?

Sammen med Universitetet i Stavanger skal Næringsforeningen etablere et omfattende trainee-program. Nå er vi på jakt etter en prosjektleder.

Stavanger-regionen har et stort behov for å beholde og tiltrekke seg den rette kompetansen. Gjennom den nye trainee-ordningen skal regionens næringsliv kunne velge nyutdannede toppkandidater fra øverste hylle – ikke bare fra vårt eget universitet og regionale utdanningsinstitusjoner, men også fra andre av landets ledende høyskoler og universiteter.

Kandidatene på sin side får en unik mulighet til arbeidserfaring. All erfaring fra lignende prosjekter viser dessuten at ni av ti trainee-er får fast jobb etter endt periode, som er ett år. Dessuten tilbys et utviklingsprogram for trainee-ene som innebærer en rekke kompetanse- og nettverkssamlinger – både i Næringsforeningen og på UiS.

Nå søker vi en prosjektleder! Kanskje det er deg? Stillingen er foreløpig et engasjement på ett år, men med gode muligheter for forlengelse. Personen vi søker bør helst kunne starte raskt og vi intervjuer kandidater løpende. Egenskaper? Du vil jobbe tett opp mot regionens bedrifter og må ha evnen til å selge inn et budskap. Videre skal prosjektleder drifte nettverks- og utviklingsprogrammet for trainee-ene. Kontoret ditt vil være hos Næringsforeningen i Rosenkildehuset!

Hvis du er interessert, så send oss noen linjer på epost om deg selv! Mer informasjon om stillingen kan du få ved å ta en telefon til disse:

Egil Clement Svela, Universitetet i Stavanger:

Epost: egil.c.svela@uis.no

Telefon: 452.72.947