rsm

Kontorlokaler til leie

Næringsforeningen har for tiden to kontorlokaler for leie i Rosenkildehuset. Det ene er et enkeltkontor for én person, det andre er et større felleskontor for inntil tre personer.

Felleskontoret er på 35 kvadratmeter og ligger i 2. etasje i Rosenkildehuset, sentralt plassert i Stavanger Sentrum med vinuder mot Rosenkildetorget og Vågen. Lokalet har helt nye møbler og er innredet som kontorlandsskap for tre personer med et lite møtebord i tillegg. Leien vil inkludere tilgang til møterom i 1. etasje, trådløst nett, printer/kopimaskin, kaffemaskin - samt et hyggelig miljø, lunsjfellesskap og kontorfelleskap med Næringsforeningens ansatte.

Enkeltkontoret er på 12 kvadratmeter og på bakkeplan i i Rosenkildehuset, sentralt plassert i Stavanger Sentrum med vinuder mot Rosenkildetorget og Vågen. Kontoret er møblert og leien inkluderer tilgang til møterom, trådløst nett, printer/kopimaskin og kaffemaskin - samt et hyggelig miljø, lunsjfellesskap og kontorfelleskap med Næringsforeningens ansatte.

For mer informasjon, kontakt Elisabet Stana i Næringsforeningen (stana@naeringsforeningen.no, telefon: 971 78 089).
SMEDVIG