Tore Christiansen og Roald Bergsaker delte ut Norrøna-prisen til brødrene Cato og Njål Østerhus, som vant den i 2010. Foto: Egil Hollund

Kom med forslag til Nørrønaprisen!

Norrønaprisen har siden 1990 utviklet seg til å bli en av regionens mest prestisjetunge næringslivsutmerkelser. Prisen tildeles enkeltpersoner eller firma som i særlig grad har bidratt til stimulans, vekst og utvikling av industri og næringsvirksomhet i Jær-regionen.

Tidligere vinnere inkluderer dyktige og driftige personer og selskaper som Cato og Njål Østerhus, Tore Christiansen, Ståle Kyllingstad, Lyse Energi. I fjor stakk møbelprodusenten Skeie AS av med den ettertraktede prisen. Årets pris utdeles under Norrønakonferansen, tirsdag 15. mai i Vitenfabrikken.
Vi vil svært gjerne ha forslag til vinnerkandidater for Norrønaprisen 2012. Det er en fordel om disse blir ledsaget av en kort begrunnelse.
Forslag til kandidat til årets pris kan du sende til Næringsforeningen i Stavanger regionen v/ Frode Berge (epost:berge@stavanger-chamber.no), innen 27.04.12.
NVP juli