Kallesten
Tore Christiansen og Roald Bergsaker delte ut Norrøna-prisen til brødrene Cato og Njål Østerhus, som vant den i 2010. Foto: Egil Hollund

Kom med forslag til Nørrønaprisen!

Norrønaprisen har siden 1990 utviklet seg til å bli en av regionens mest prestisjetunge næringslivsutmerkelser. Prisen tildeles enkeltpersoner eller firma som i særlig grad har bidratt til stimulans, vekst og utvikling av industri og næringsvirksomhet i Jær-regionen.

Tidligere vinnere inkluderer dyktige og driftige personer og selskaper som Cato og Njål Østerhus, Tore Christiansen, Ståle Kyllingstad, Lyse Energi. I fjor stakk møbelprodusenten Skeie AS av med den ettertraktede prisen. Årets pris utdeles under Norrønakonferansen, tirsdag 15. mai i Vitenfabrikken.
Vi vil svært gjerne ha forslag til vinnerkandidater for Norrønaprisen 2012. Det er en fordel om disse blir ledsaget av en kort begrunnelse.
Forslag til kandidat til årets pris kan du sende til Næringsforeningen i Stavanger regionen v/ Frode Berge (epost:berge@stavanger-chamber.no), innen 27.04.12.

Flere nyheter

• Ti år med 10.000 nye ansikter

26. aug 2016
    Velkomstprogrammet INN, International Network of Norway, ble rullet ut i Næringsforeningen i august 2006. Ti år senere har de tatt imot tusenvis av høykvalifiserte arbeidstakere og deres familier – og arrangerte over 500 nettverksarrangement.
  • Besøk oss på ONS

25. aug 2016
    Næringsforeningen er tilstede under ONS hele neste uke. På «Greater Stavanger Pavillion» møter du i tillegg Greater Stavanger, Region Stavanger og 17 spennende regionale bedrifter.
  • Hva gjør vi med sentrum?

24. aug 2016
    - Dette er ikke bare kommunens plan for Stavanger sentrum, det er alles plan for sentrum, sa prosjektleder Tor Brynjar Welander da han innledet om sentrumsplanene i Rosenkildehuset i dag. Stavanger sentrum står foran store endringer.
  • Høstsesongen er i gang!

23. aug 2016
    Møtethøsten i Næringsforeningen er i gang! I dag var Rosenkildeloftet arena for den gode og solide kontrakten. Onsdag samles 100 deltakere for å høre siste nytt om sentrumsplanene i Stavanger.
  • På ONS kan du møte verden

22. aug 2016
    ONS er en god greie. De internasjonale kundene kommer hit. Tar du deg tid til å møte dem? spør Håkon Skretting, regionaldirekør i INTSOK,  i denne energikommentaren.
  • Nå jobber de for deg igjen

19. aug 2016
    Arbeidet i Næringsforeningens 24 ressursgrupper er nå i gang igjen etter sommeren. Aller først ut var Ressursgruppen for LEAN, som hadde sitt første møte fredag. - Vi er en omforent ressursgruppe, entusiastiske, engasjerte og veldig klare til å gjøre en innsats, forteller ressursgruppeleder Christine Wathne Seloter.
  • 400 foredrag på fire dager

18. aug 2016
    Konferanseprogrammet på ONS 2016 teller mer enn 400 foredrag på fire dager og kan skilte med toppnavn som Shell-sjef Ben van Beurden, Citigroup-sjef Douglas MacKenzie og tidligere CIA-topp John McLaughlin. – ONS 2016 blir mer omfattende og en viktigere internasjonale møteplass for bransjen enn noen gang tidligere, sier administrerende direktør Leif Johan Sevland.