Kallesten
Ny i Bjørnson Organisasjonspsykologene

Gunnar Schaefer er ny partner i Bjørnson.

Han har 15 års erfaring som psykolog og konsulent fra både privat og offentlig sektor. Gunnar jobber med utvikling av ledere på ulike organisasjonsnivå, lederveiledning, teamutvikling og arbeidsmiljø. Han er en engasjert foredragsholder. Som konsulent vektlegger han å gi klare tilbakemeldinger og gode råd. En forutsetning for å kunne gjøre det, er å være godt forberedt, kjenne kunden og ha en engasjert tilstedeværelse. Gunnar Schaefer er spesialist i klinisk psykologi, uteksaminert ved Universitetet i Bergen i 2001 og i ferd med å fullføre spesialisering i organisasjonspsykologi. I en tid som stiller krav til endring og omstilling er vår erfaring at Bjørnson spiller en viktig forskjell. Vår spisskompetanse er utvikling av virksomheters viktigste ressurs, menneskene. Bjørnson er et ledende selskap innen kartlegging og utvikling av virksomheter. Vi har fokus på leder- og teamutvikling, arbeidsmiljø og konflikthåndtering. Vårt mål er god ledelse og engasjement hos medarbeidere. Vi bygger folk som bygger business.
Skriv ut Tilbake til oversikten