FREDRIK HERMANSEN MINNEFOND
Gjermund Dahl (f.v.), Laila Neverdal, Elisabeth Saupstad, Leif A. Lorentzen, Audun Rake og Anne Woie.

Ressursgruppen for reiseliv

Ressursgruppen for reiseliv startet sitt arbeid i begynnelsen av 2016 og skal jobbe for å fremme interessene til reiselivsnæringen i regionen.

Medlemmer:

Gjermund Dahl, Scandic Forus (leder)
Roy Øiamo, Sør-Vest reiser
Leif A. Lorentzen, Avinor
Elisabeth Saupstad, Region Stavanger
Elisabeth Fareth, Rogaland Fylkeskommune
Jan Hauge, Stavanger Forum
Preben Falck, Stavanger Turistforening
Audun Rake, Lysefjorden utvikling
Håkon Lund, Kongeparken
Fra Næringsforeningen: Elianne Strøm Topstad

Kontaktinformasjon:
annonse formuesforvaltning

Nytt fra ressursgruppen

• - Vi skal tilby hotellopplevelser i verdensklasse

16. mar 2017
    Atlantic er stengt i ett år og det skal investeres 465 millioner kroner for å gjenreise byens storstue fra 1952. – Vi tar utgangspunkt i hotellets tradisjonsrike historie og tar sikte på å gi gjestene hotellopplevelser i verdensklasse når vi åpner igjen, forteller Ronald Smithjes, regiondirektør for Norge i Rezidor Hotel Group.
  • Opplevelser - enkelt og pakket

15. mar 2017
    Pakketurer står for rundt halvparten av omsetningen i reiselivsbransjen. Etter flere rekordår i Stavanger-regionen, vil bransjen nå bli enda bedre på pakketering. – Trenden i etterspørselen tilsier at folk ønsker enkel bestilling og ferdig pakketerte løsninger – og opplevelsene står i sentrum, sier reiselivseksperten Børre Bergelund.