Kallesten
Joar Gangenes (f.v.), Egil Torgersen, Cato Østerhus, Gaute Dale, Ragne Kristin Farmen, Mons Horve og Jostein Finnesand.

Ressursgruppen for Rennesøy

Ressursgruppen for Rennesøy ble etablert våren 2013, etter at Rennesøy Næringsforum gikk inn i Næringsforeningen.

Ressursgruppen har fokus på fire områder som er sentrale i Strategisk næringsplan for Rennesøy kommune. Den viktigste saken er å jobbe for ansettelse av en næringssjef som kan være bindeleddet mellom næringslivet og det offentlige i kommunen. Andre viktige saker er infrastruktur, bo- og næringsareal og livskvalitet. Det legges opp til medlemsmøter to ganger i året, med utdeling av næringsprisen Pilå på våren.

Medlemmer:

Joar Gangenes, Rennesøy Marina (leder)
Mons Horve, KCC Power System
Tor Kristian Gyland , Green Mountain
Jostein Finnesand, Utstein Kloster Hotel
Cato Østerhus, Østerhus
Gaute Dale, bonde
Egil Torgersen, Rennesøy Trafikk
Erling Vaula, Veøy

Fra administrasjonen: Ragne Kristin Farmen

Kontaktinformasjon:

Joar Gangenes

Ragne Kristin Farmen

annonse formuesforvaltning

Nytt fra ressursgruppen

• - Nedslående fra fylkesrådmannen

19. apr 2017
    Fylkesrådmannen vil ikke la Green Mountain utvide datasentervirksomheten sin på Rennesøy slik selskapet ønsker. - At fylkesrådmannen vil stikke kjepper i hjulene for såpass framtidsrettede arbeidsplasser som det Green Mountain på Rennesøy representerer, er direkte nedslående, sier Harald Minge, administrerende direktør i Næringsforeningen.
  • Rennesøy Stein fikk Pilå-prisen

28. mar 2017
    Rennesøy Stein er tildelt næringsprisen Pilå. Daglig leder June Eike fikk overrakt prisen på Treffpunkt Rennesøy tirsdag kveld.