Kallesten
Trude R. Hembre (f.v.), Ståle J. Knutsen, Morten Olsen, Kjetil Søyland, Oddvar Bjørkvik, Marianne Wiig og Svein Axel Johannesen.

Ressursgruppen for tilrettelagt arbeid

Ressursgruppen for tilrettelagt arbeid ble formelt etablert i oktober 2005. Medlemmene er representanter fra bedrifter som jobber med og for mennesker med en redusert arbeidsevne og andre som har en tilknytting til dette.

Målet for arbeidet er å synliggjøre den ressurs disse bedriftene utgjør i regionens næringsliv.

Medlemmer
Kjetil Søyland, Avanti Ryfylke (leder)
Svein Axel Johannessen, Jæren Industripartner
Oddvar Bjørkvik, Sandnes Pro-Service
Marianne Wiig, Attende
Håkon Rege, Ranso Treindustri
Bodil Marie Gilje, Fretex Vest-Norge
Ståle Johan Knudsen, Allservice
Henrik Einar Seglem, Uninor
Fra administrasjonen: Trude Refvem Hembre

For mer informasjon om ressursgruppens tilbud, klikk her.

Kontaktinformasjon:

annonse formuesforvaltning

Nytt fra ressursgruppen

• En underkjent arbeidskraft

07. mar 2014
    DEBATT: Mange har en forstilling om at ledere i privat næringsliv bare er opptatt av penger, å øke resultatet på bunnlinjen og å øke aksjeverdien. Min opplevelse gjennom 30 år i privat næringsliv og ti år som leder av en bedrift som gir tilrettelagt arbeid til personer med nedsatt arbeidsevne, er at næringslivsledere har minst like velutstyrt sosial samvittighet som folk flest.
  • Godt bransjetreff!

02. des 2013
    196 entusiastiske deltakere fra bransjen stilte opp og lyttet lydhørt både til Victor Normans fabelaktige kunnskap og Tønes tatt-på-kornet-hverdagspoesi på Hall Toll.
  • En spissing

29. mai 2009
    Ressursgruppen for tilrettelagt arbeid har foretatt en spissing av innsatsen og delte ressursgruppen i en kjernegruppe og en utvidet referansegruppe.