Smedvig

Møteinformasjon

Fredag 26. sep Kl. 11:00 - 13:00

Sted: BI Stavanger

Medlem: kr 650 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 1950 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 25. sep Kl. 12:00

26 sep

Lederskolen I: Det feilbarlige mennesket

Alle mennesker, også dine ansatte, gjør feil. På Lederskolen denne gang tar filosofen Øyvind Kvalnes for seg hvordan du som leder kan forholde seg til at mennesker er feilbarlige og hvordan dette kan håndteres på konstruktive måter.

Ytringsklimaet for å snakke om egne og andres feil har stor innflytelse for om feilene får katastrofale følger eller ikke.

Øyvind Kvalnes er en norsk forfatter og filosof som har spesialisert seg på moralfilosofi. Han er førsteamanuensis ved institutt for ledelse og organisasjon ved Handelshøyskolen BI. Han holder foredrag, seminarer og kurs for norske organisasjoner innen emner som etikk og verdier, kommunikasjon og ledelse. Han utgav i 2006 boka «Se gorillaen! – etikk for arbeidslivet». I 2007 kom boka «Målvaktfilosofi».

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
Registrering og lunsj fra kl. 10.30

Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.

Lederskolen arrangeres i samarbeid med BI Stavanger.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart. BI-deltakere skal melde seg på direkte til BI Stavanger.

Ønsker du melde deg på alle fire samlingene samtidig?
Meld deg HER på innen 23. oktober og få alle samlingene til kr. 1700,- (ikke medlem kr. 4900,-)

Tilbake til oversikten