rsm
Hvordan lage en effektiv annonse på Facebook?

Møteinformasjon

Fredag 19. okt Kl. 10:30 - 16:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 1200 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 3600 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 18. okt Kl. 12:00

19 okt

Hvordan lage en effektiv annonse på Facebook?

Vi inviterer til et eksklusivt kurs som gir deg praktisk tilnæring til Facebook Business Manager. Lær deg effektiv annonsering av dine produkter på Facebook og Instagram, hvordan du setter opp kampanjer, oppretter målgrupper og bruker ulike formater. Kursleder er Rikke Knudsen fra Keyteq.

Driver du med markedsføring av dine produkter eller tjenester på Facebook? Da har du nok lagt merke til at det går mye tid og energi på dette. Facebook Business Manager kan hjelpe deg med å administrere annonsering mer tids- og kostnadseffektivt. Bli med og lær de viktigste triksene som annonsør på Facebook og Instagram.

Rikke Knudsen, rådgiver hos Keyteq, holder en stø hånd på kurset og har all den kunnskapen som trengs for at du skal kunne gå ut i verden med riktig verktøy i veska. Keyteq er et byrå som leverer produkter og tjenester som sikrer at bedrifter lykkes med sin digitale tilstedeværelse, og har blant annet Q-meieriene, Wallenius Wilhelmsen Logistics, Lampehuset, Friele og BKK i kundestallen.

NB!! Svært begrensede plasser, så her gjelder det å være rask.
For å delta på kurset må man ha administratortilgang til Facebooksiden til ens bedrift, samt annonsekonto i Business Manager. Om man ikke har en annonsekonto fra før, kan Rikke bistå med opprettelse av dette mot en fastpris. Ta kontakt med henne direkte på mail rikke.knudsen@keyteq.no. En pc/mac er påkrevd.

Om Rikke Knudsen
Med rundt fem års erfaring med digital markedsføring, er Rikke Knudsen tilnærming at man alltid skal ta utgangspunkt i hele kundereisen, og jobber derfor på tvers av alle annonseringsplattformer. Etter de siste halvannet årene i Keyteq har hun bred kompetanse i bruk av Facebook Business Manager, og har holdt flere kurs i bruk av verktøyet.

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 72 timer før møtestart.

Tilbake til oversikten

Fullbooket. Ta kontakt dersom du ønsker å stå på venteliste