colliers

Møteinformasjon

Tirsdag 30. apr Kl. 11:00 - 13:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 460 (eks. mva)

Ikke medlem: kr 1380 (eks. mva)

Påmeldingsfrist: 29. apr Kl. 12:00

30 apr

Game Changers: Podcast som ny kommunikasjonsplattform

Redaktøren bak to av Norges mest populære teknologipodcaster forteller hvordan din bedrift kan lykkes med podcast.

Kristine Masdal Aadne laget podcast som del av sin praktiske masteroppgave på masterstudiet i journalistikk. Hun var redaktøren bak Silvija Seres og Oslo Business Forum sin podcast, «De som bygger det nye Norge», som på kort tid ble en av Norges mest populære teknologipodcaster. Nå er hun i gang med Norges nye plattform for livslang læring, LØRN.TECH, som har podcast som hovedmedium.

I dette møtet vil hun fortelle om hvordan podcast kan være et effektiv virkemiddel for å bygge merkevare og hvordan podcast bygger lojalitet og tillit til kundene. Hun vil også dele hvorfor podcast er et godt verktøy for intern kunnskapsdeling.

Du får også høre:

ONS har tatt denne muligheten på alvor og har etablert podcastserien, ONS Energy Talks. Ingvild Meland, programdirektør i ONS, forteller om hvilke muligheter dette har gitt.

I formidlingen av nyheter er lyd viktigere enn noen gang. Aftenbladet har derfor kastet seg ut i podcast verdenen. I podcasten Aftenbla-bla serverer journalistene Jan Zahl og Leif Tore Lindø aktuelle lokale nyheter - diskutert med løs snipp som gjør deg bedre rustet til lunsjsamtalen. Jan Zahl snakker om hvordanbruk av  podcast kan bidra til deling av informasjon og kompetanse, og ikke minst, hemmelighetene bak et godt innhold.

Denne samlingen er en del av vår møteserie, Game changers. Store trendskifter og teknologiskifter gjør stadig at hverdagen vår endres. Ikke minst det å drive forretning får nye utfordringer, men også nye muligheter. Vi presenterer en rekke ”game changers” - som vil forberede, utfordre og skape framtidsrettete endringer for det lokale næringslivet. Game changer er et samarbeid med DNB.

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>>Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.
>> Medlemmer og kunder i DNB får medlemspris. Oppgi i notatfelt at du er kunde.

Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.
Du kan betale med kredittkort eller faktura. Bruker du kredittkort, slipper du fakturagebyr!