Smedvig

Møteinformasjon

Tirsdag 30. apr Kl. 11:00 - 13:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 460 (eks. mva)

Ikke medlem: kr 1380 (eks. mva)

Påmeldingsfrist: 29. apr Kl. 12:00

30 apr

Game Changers: Podcast som ny kommunikasjonsplattform

Redaktøren bak to av Norges mest populære teknologipodcaster forteller hvordan din bedrift kan lykkes med podcast.

PROGRAM

10:30 Registrering og lunsj

11:15 Velkommen

11:25 Kristine Masdal Aadne, LØRN-TECH

Kristine Masdal Aadne vil hun fortelle om hvordan podcast kan være et effektiv virkemiddel for å bygge merkevare og hvordan podcast bygger lojalitet og tillit til kundene. Hun vil også dele hvorfor podcast er et godt verktøy for intern kunnskapsdeling.

11:45 Ingvild Meland,ONS
ONS har tatt Podcast muligheten på alvor og har etablert podcastserien, ONS Energy Talks. Ingvild Meland, programdirektør i ONS, forteller om hvilke muligheter dette har gitt.

12:00 Jan Zahl, Stavanger Aftenblad
Lyd er det nye store i mediebransjen. Alle mediehus med respekt for seg selv må holde seg med egne podcaster. Stavanger Aftenblad har også kastet seg ut i podcastverdenen. I podcasten "Aftenbla-bla" diskuterer journalistene Jan Zahl og Leif Tore Lindø aktuelle nyheter, både lokale, nasjonale og fra verdensscene. De gjør det med løs snipp, og i en annen tone enn når de skriver i avisa. Jan Zahl snakker om podcastformatet, om kampen om folks tid, om muligheter og utfordringer når et mediehus som Aftenbladet beveger seg inn i et nytt landskap for formidling av journalistikk.

12:15 Oppsummering, spørsmål og svar

Denne samlingen er en del av vår møteserie, Game changers. Store trendskifter og teknologiskifter gjør stadig at hverdagen vår endres. Ikke minst det å drive forretning får nye utfordringer, men også nye muligheter. Vi presenterer en rekke ”game changers” - som vil forberede, utfordre og skape framtidsrettete endringer for det lokale næringslivet. Game changer er et samarbeid med DNB.

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>>Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.
>> Medlemmer og kunder i DNB får medlemspris. Oppgi i notatfelt at du er kunde.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.