Kallesten

Møteinformasjon

Torsdag 15. mar Kl. 08:00 - 12:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 540 (eks. mva)

Ikke medlem: kr 1620 (eks. mva)

Påmeldingsfrist: 14. mar Kl. 12:00

15 mar

Salg for selgere: Ny i salgsrollen

I møteserien «Salg for selgere» tar vi denne gangen for oss det å være helt ny i salgsrollen. Uavhengig av hvilket produkt eller tjeneste du skal selge, er det noen fellesnevnere knyttet til salgsrollen og personlige egenskaper som kan trenes fra første dag!

Formiddagen vil bestå av faglig oppdatering og salgssamtaler i praksis! Salg er en profesjon hvor personlige egenskaper gjør en stor forskjell. I tillegg vil du møte Årets salgshelt 2017 i Adecco: Bartek Momot.

08.00 Registrering og kaffe.

08.15 Velkommen ved Næringsforeningen, Inger Tone Ødegård.
08.25 Ny i salg? Det å være en solid og trygg selger er i aller største grad trenbart. Hva kjennetegner de beste selgerne, og hva er trendene framover? Stikkord for denne samlingen er: trygghet i ny rolle, konkurranseinstinkt, kundeoppfølging og treningstips satt i system. Ewy Myrhaugen, salgsrådgiver i Evan Jones International, deler sin kunnskap. Myrhaugen kan dele praktisk erfaring etter mange år som stolt selger og salgsleder i flere bedrifter og organisasjoner.

09.40 Kaffe og bli kjent med nye.

10.00 Hvordan skape gode og nære relasjoner?  Bartek Momot, kundekonsulent, ble Årets salgshelt i Adecco februar 2018.

10.15 «Speed business» = trening i trygge omgivelser! Vi lover god stemning!

11.15 Oppsummering og lunsj.
11.45 Tilbake til hverdagen!

Har du spørsmål angående møtet, kontakt  Inger Tone Ødegård i Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.