Kallesten

Møteinformasjon

Fredag 03. mai Kl. 11:00 - 13:00

Sted: BI Stavanger

Medlem: kr 760 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 2100 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 02. mai Kl. 12:00

03 mai

LEDERSKOLEN III: Prestasjoner i gode og dårlige tider

Hva skal til for å lede prosjekter gjennom både gode og dramatiske endringer? Denne gangen får vi besøk av Anne Wenche Østhus, som var prosjektleder for Utgard tie-in to Sleipner hos Aker Solutions og Irene Grastveit fra MindUp og BI. De vil gi deg ledertips som kan kommer godt med, både i gode og mindre gode tider.

Anne Wenche Østhus, Project Manager I Utgard tie-in to Sleipner, Aker Solutions
Anne Wenche Østhus har gjennom sine 15 år i Aker Solutions fått de særegne prosjekt-dynamikkene godt under huden. Østhus har lykkes med å gjennomføre/lede tunge prosjekt både i gode og dårlige tider og vil gi eksempeler på hva hun som skal til for å lykkes.

Irene Grastveit, MindUp/ BI

Med 20 års erfaring fra akademia og som konsulent har Irene opparbeidet seg et nettverk av gode relasjoner og en helt unik faglig bredde. Hun har vært innom det aller meste! Like viktig er også hennes genuine interesse for fag og folk som skaper tillit hos enhver kunde, uavhengig av situasjon og prosess.

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.

>> Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

BI Alumni har egen avtale og bes henvende seg til BI Stavanger ved Hege Hovland.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.