Kallesten

Møteinformasjon

Torsdag 08. des Kl. 11:00 - 13:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 300 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 600 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 07. des Kl. 12:00

08 des

Eventyret Apple

Apple-legenden Steve Jobs er borte, men hva kan norske bedrifter lære av suksesshistorien Apple? Kom og hør et fengende foredrag om strategi, innovasjon og ledelse.

Apple er et innovasjonssenter og har blant verdens mest engasjerte kunder. Selskapet Apple overgår konkurrentene i omsetning pr. kvadratmeter butikkgulv, og butikkene har blitt inspirasjonsskilder fordesignere, etnografer og bankarkitekter. I juli 2011 hadde selskapet til og med en større kontantbeholdning enn USA. Etter legenden Steve Jobs død, star selskapet foran nye utfordringer.

Foredragsholder: Christian Rangen; Høyskolelektor, Handelshøyskolen BI. Christian  underviser i strategi, innovasjon og ledelsesfag. På BI jobber han mye med utvikling og gjennomføring av bedriftsinterne program.

Vi inviterer deg til et spennende foredrag hvor vi ser på Apple som en stor eventyrhistorie. Et eventyr som kan analyseres, tolkes og forstås. Et eventyr andre både kan lære av og bli inspirert av. Foredraget vil være faglig forankret i strategi, men vil være av interesse for alle som jobber med salg, marked, ledelse, strategi, innovasjon – og rett og slett alle som er nysgjerrige på å forstå eventyret Apple.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.