Kallesten

Møteinformasjon

Torsdag 31. aug Kl. 11:00 - 13:00

Sted: Stavanger konserthus

Medlem: kr 550 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 1350 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 30. aug Kl. 12:00

31 aug

Game changers: videomarkedsføring!

Er video i ferd med å endre måten vi kommunisere på?

I vår serie game changers inviterer vi til foredrag om video på sosiale medier. Mark Zuckerberg sidestiller video med smarttelefonen og hevder at om få år vil vi kun kommunisere med levende bilder. På dette foredraget vil Silje Herget fra Melvær & Co fortelle om videotrender og vise flere aktuelle caser.

Videojournalist Karina Lavik gir praktisk innføring i hvordan du lager video. Med mobiltelefonen på innerlomma har vi alle blitt potensielle filmskapere. Hun serverer tips og triks for hvordan du enkelt kan produsere en video av god kvalitet og viser deg de beste videoappene.

Om foredragsholderne:

Silje Herget er rådgiver i reklamebyrået Melvær & Co og selverklært digital junkie.
Hun er en etterspurt foredragsholder i det lokale næringslivet og har flere ganger juryert under Social Media Days.

Karina Lavik er utdannet videojournalist med erfaring fra nyhetsbyrået Reuters og Stavanger Aftenblad. Hun holder workshops om å filme og redigere med mobilen og har skrevet prosjektoppgave om video som kommunikasjonsverktøy i forbindelse med et studie i PR-ledelse og strategisk kommunikasjon.

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Målgruppe: Møtet passer for alle som jobber med eller er interessert i kommunikasjon.

Møtet er i samarbeid med Stavanger konserthus.

Store trend-og teknologiskifter gjør at hverdagen vår stadig endres. Ikke minst det å drive forretning får nye utfordringer, men også nye muligheter. Gjennom vår møteseie GAME CHANGERS vil vi være med å forberede, utfordre og skape framtidsrettete endringer for det lokale næringslivet.
Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.
Du kan betale med kredittkort eller faktura. Bruker du kredittkort, slipper du fakturagebyr!