Kallesten

Møteinformasjon

Fredag 23. feb Kl. 19:00 - 22:30

Sted: Lokstallen

Medlem: kr 990 (eks. mva)

Ikke medlem: kr 990 (eks. mva)

Påmeldingsfrist: 21. feb Kl. 12:00

23 feb

Festkveld med Næringsprisen i Gjesdal

Velkommen til en festkveld for å hedre næringslivet i Gjesdal kommune. Her skal Næringsprisen 2017 og Årets Vær deles ut. Vi legger som vanlig rammene for en trivlig og litt høytidlig kveld. Vi får servert god mat, hedret prisvinnere og har lagt til rette for god underholdning med Dag Schreiner som gir oss et skårblikk på Gjesdal.

Næringsprisen og Årets VÆR ble etablert for fire år siden i et samarbeid med Gjesdal kommune, Gjesdalbuen og Næringsforeningen i Stavanger-regionen. Den deles ut for tredje gang og ordfører står for overrekkelsen. Formålet er å skape en uformell møtearena for de med interesse for næringslivet i kommunen, samt  høyne næringslivets status overfor kommunens innbyggere og myndigheter. Vi ønsker også å hedre enkeltpersoner som har gjort en innsats utover det man kan forvente - Årets VÆR.

Det blir tre rettes festmiddag og vi starter kl 19.00. Arrangementet varer til 22.30, med god mulighet til å fortsette kvelden etter dette.

Harald Minge er kveldens konfraniser.

Kriteriene for Næringsprisen er at bedriften:
 - har sin hovedaktivitet i Gjesdal og har skapt/sikret arbeidsplasser i Gjesdal kommune
-  vært i stabil virksomhet i noen år
 - har vist evne til omstilling og nytenkning
 - har et godt arbeidsmiljø og tar hensyn til miljøet
 - har kompetanseutvikling og resultatutvikling
 - bidratt til å sette Gjesdal på kartet i næringssammenheng.

Kriterier for tildeling av Årets VÆR er:
- en enkeltperson/organisasjon eller bedrift som har strukket seg lengre enn det man kunne forvente i næringslivet og som fortjener en utmerkelse.

Frist for å komme med forslag til kandidater er 1. februar. Nominering gjøres ved å sende Anne Woie en mail: woie@naeringsforeningen.no

Juryen for 2017 er Anniken Øgreid, Næringsforeningens Ressursgruppe for Gjesdal, Eugen Hammer, Gjesdalbuen; André Andreassen, Gjesdal kommune, Anne Woie , Næringsforeningen i Stavanger-regionen og Erik Hjelle i Sparebanken  Vest.

Utdeling av priser og festkveld for 2017 er et samarbeid mellom Gjesdal kommune, Gjesdalbuen, Næringsforeningen i Stavanger-regionen og Sparebanken Vest.

Møteansvarlig : Anne Woie  i Næringsforeningen, tlf: 99512623
Tilbake til oversikten