rsm

Møteinformasjon

Onsdag 25. apr Kl. 19:00 - 21:00

Sted: Tou Scene

Medlem: kr 300 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 300 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 24. apr Kl. 12:00

25 apr

U37: Få den innflytelsen du trenger

Denne kvelden møtes vi på tvers av nettverk og bakgrunn. Vi tilbyr faglig påfyll, og gode muligheter til å knytte kontakter og bygge relasjoner. Vi får besøk av Nashater Deu Solheim, som vil gi råd om hvordan du kan oppnå den innflytelsen du trenger for å motivere dine medarbeidere, og til å forhandle med ledere, interessenter og konkurrenter.

Nashater Deu Solheim har nærmere 25 års ledererfaring fra Norge og internasjonalt. Hun har vært direktør i forskjellige selskaper innen strategi, organisasjons- og kompetanseutvikling, og coach for toppledere. Solheim har doktorgrad i psykologi og er videreutdannet i forhandlingsteknikk og innflytelse fra Harvard Law School.

Hun vil vise oss hvordan vi kan få gjennomslag for det vi ønsker – både som ledere, ansatte eller i hverdagens forhandlingssituasjoner. Nashater Solheim snakker engelsk, men diskusjon/spørsmål under hennes foredrag kan tas på norsk.
Nashater Deu Solheim, psykolog, gründer og daglig leder i Progressing Minds: «Influence without authority».

Dette er vår felles arena for Ledernettverkene og Styrekandidatene, men vi ønsker alle U37-ere som er interessert velkommen.

Vi avslutter kvelden på ØST.

VI OPPFORDRER ALLE TIL Å BETALE MED KORT.

U37 har som mål å sette agenda for unge i næringslivet. Ressursgruppen skal være en engasjert døråpner for deg som er under 37 år.

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.