Kallesten

Møteinformasjon

Torsdag 15. nov Kl. 19:00 - 23:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 600 (eks. mva)

Ikke medlem: kr 1800 (eks. mva)

Påmeldingsfrist: 12. nov Kl. 12:00

15 nov

Årets bedrift 2018

Bli med når vi feirer de fire finalistene og kårer vinneren av Årets bedrift 2018. Kristoffer Stensrud forteller historien om Lervig, sammen med Anders Kleinstrup og Mike Murphy. Ingvar Hovland og Øystein Ellingsen sørger for musikalsk underholdning og alle de fire finalistene presenterer seg selv. Velkommen til en festaften i Rosenkildehuset!

Årets bedrift er en pris etablert av Næringsforeningen og Handelsbanken. Formålet er å stimulere bedriftskulturen og å høyne næringslivets status overfor regionens innbyggere og myndigheter. I år er det 32. gangen prisen skal deles ut.

Vi har invitert Kristoffer Stensrud til å fortelle oss historien bak byens bryggeri: "LERVIG - fra starten i 2005, frem til i dag og planer for fremtiden". LERVIG eksporterer i dag omtrent halvparten av produksjonen til rundt 30 land. I tillegg stiller også Anders Kleinstrup og Mike Murphy som foredragsholdere.

NorDan AS vil gi en kort presentasjon om hva det å få prisen som Årets bedrift i 2017 har betydd for fjorårets prisvinner.

Ingvar Hovland og Øystein Ellingsen sørger for den røde tråden med hensyn til musikalsk underholdning og skråblikk på kvelden.

Ostehuset leverer kveldens festmeny. LERVIG sørger for drikke til festmenyen. Sammen sørger de for fokus på lokale råvarer.

Kriteriene for pristildelingen er at bedriften har:
- sin hovedaktivitet i Stavanger-regionen
- vært i stabil virksomhet i noen år
- utmerket seg på et område det siste eller de par siste årene

Juryen for 2018:
Geir Austigard, Øglænd System AS, May Endresen, Stavanger kommune, Ådne Kverneland, Kverneland Bil/Næringsforeningen (juryleder), Harald Minge, Næringsforeningen, Johannes Rasmussen, NorDan AS og Ole Henry Slette, Handelsbanken.

Har du spørsmål angående møtet kontakt Tone Haddeland i Næringsforeningen.

>> Vi sender no show faktura dersom avmelding ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Tilbake til oversikten

Fullbooket. Ta kontakt dersom du ønsker å stå på venteliste