Smedvig
HACKING!  Det skjer bare andre!

Møteinformasjon

Fredag 05. okt Kl. 08:00 - 10:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 350 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 350 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 04. okt Kl. 16:00

05 okt

HACKING! Det skjer bare andre!

Nasjonal sikkerhetsmåned (Sikkert.no) er et nasjonalt løft for en trygg digital hverdag på alle plan, både på jobb og hjemme. Det finnes dessverre så mye mer utspekulert kriminalitet i det digitale rom enn noen ønsker å vite om.  I seneste laget  å forstå konsekvensene når du oppdager at du er HACKA!

Hvordan får DU dine ansatte til å ha fokusere på datasikkerhet?
Oktober er sikkerhetsmåneden, og bak prosjektet Nasjonal sikkerhetsmåned  står Norsk Senter for informasjonssikring, Justis- og bedredskapsdepartementet, Difi, mange bedrifter og støttespillere som Politiet og Datatilsynet. Sikkert.no tilbyr  gratis opplæringspakker i form av E-læringsprogram og mange andre hjelpemidler.   Agenda gir i dette møtet en kortversjon av de mulighetene bedriftene kan få av drahjelp til gjennomføring av opplæring i egen organisasjon.

08.00 Registrering og kaffe.
08.15 Velkommen ved Næringsforeningen, Inger Tone Ødegård.
08.25 Gode tips til digital sikkerhetsbevissthet i bedriften. Lillian Røstad, Head of Cyber Security Advisory, Sopra Steria.
09.00 Nasjonal sikkerhetsmåned - Årets tema: skadelig e-post og svindel på nett.  Lillian Røstad.
09.15 Hvordan sikre bedriften økonomisk mot digitale angrep?  Erlend Hjelle, Cyber Underwriter, Gjensidige Forsikring.
09.40 Q & A
09.45 Kaffe, kanelboller og individuelle spørsmål til foredragsholderne.

Agenda er korte og effektive møter med fokus på nyheter og regelverk som påvirker bedriftenes hverdag.   Møtene er satt opp uten pause, men med muligheter for å snakke med hverandre og foredragsholderne i etterkant.  Lave priser på møtene for å sikre at vi kan inkludere både startups og de etablerte. Vi oppfordrer flest mulig til å betale med kort ved påmelding for å spare mye administrativt arbeid med fakturering.

For mer spørsmål om møtet, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård i Næringsforeningen.

Mer informasjon og mye gratis tilgjengelig informasjonsmateriell om Nasjonal sikkerhetsmåned på  Sikkert.no

>>No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.