Kallesten

Møteinformasjon

Tirsdag 17. okt Kl. 08:00 - 11:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 650 (eks. mva)

Ikke medlem: kr 1800 (eks. mva)

Påmeldingsfrist: 15. okt Kl. 22:00

17 okt

Digital ledelse og strategi

Er du og din virksomhet digitalt moden og klar til å møte fremtiden? Uansett bransje, vil det bli mer og mer krevende om ikke en digital tankegang implementeres i bedriftens strategi. Med hjelp fra DIGITALNORWAY, vil du på dette seminaret få en innføring i hvordan tenke digitalt og planlegge for fremtiden, og hvordan du kan lære av andre.

Toppindustrisenteret DIGITALNORWAY er et nytt initiativ for å øke tempoet i digitalisering av norsk næringsliv.

Senteret er i gang med å utvikle ti tjenester som vil bidra til økt deling og mer samarbeid på tvers av norsk næringsliv. Den første tjenesten – som vil gi norske næringslivsledere bedre innblikk i sin egen situasjon – lanseres 27. september.

LYSE er en av totalt 15 store norske bedrifter som står bak initiativet, og vil fortelle hvorfor de er medeier i DIGITALNORWAY. Universitetet i Stavanger jakter tettere samarbeid og mer kunnskapsdeling med næringslivet. Men hva skal til for å oppnå dette?

Hør DIGITALNORWAY, LYSE og Universitetet i Stavanger snakke om hvordan vi kan skape nye vinnere basert på vår tids digitale muligheter, og hvordan du som leder og din bedrift bør forholde seg til utviklingen.

Seminaret er aktuelt for toppledere og mellomledere i de aller fleste branjser i Stavanger-regionen, fra større konsern, til mindre håndverkerbedrifter eller servicevirksomheter.

08.00 Registrering, kaffe & bagel.
08.30 DIGITALNORWAY v/ leder Eirik Andreassen.
09.30 Hvorfor er LYSE med som eier i DIGITALNORWAY - Toppindustrisenteret.
10.00 Samhandling med næringslivet - Universitetet i Stavanger v/ prorektor Dag Husebø og Minnah Fahmida Haniffa, leder for Senter for entreprenørskap.
10.30 Spørsmål og diskusjon.
10.45 Slutt.

Små endringer i programmet kan forekomme.

>> Kansellering innen 48 timer før arrangementet vil ikke bli refundert.

For spørsmål, kontakt Næringsforeningen ved Ragne Farmen.

Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.
Du kan betale med kredittkort eller faktura. Bruker du kredittkort, slipper du fakturagebyr!