Kallesten

Møteinformasjon

Torsdag 09. nov Kl. 19:00 - 21:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 250 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 300 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 08. nov Kl. 12:00

09 nov

U37 Ung ledelse

Karoline Salomonsen er nominert til årets unge leder ved 3 ulike konkurranser de siste 2 årene. Hør hennes historie!

Karoline er ambisiøs og har jobbet seg jevnt og trutt oppover i gradene. Som 25-åring tok hun over direktørstolen ved First Hotel Alstor, og har før den tid hatt en rekke mellomleder stillinger i hotellbransjen.

Som ung og høyt utdannet ønsker hun å stille spørsmål ved og være kritisk til det etablerte næringslivet, og være en pådriver for å kunne prøve nye løsninger i gode som dårlige tider.

Dette foredraget vil handle om ydmykhet, stå på vilje og hvordan man løsriver seg fra tradisjon tro. Med en god dose humor og et par svelgede kameler forteller hun sin historie som ung leder.

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>>>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart

Ostepop og øl er en uformell møtearene for deg som er under 37 år, og som jobber i Stavanger-regionen. Som navnet tilsier byr vi på Ostepop og øl, men også interessante personer og selskaper som gir oss innblikk i sin hverdag, forteller sin historie, snakker om muligheter i regionen og som inspirerer oss. Faglig, men like mye en unik arena til å skape nye kontakter og bygge nye relasjoner.

Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.
Du kan betale med kredittkort eller faktura. Bruker du kredittkort, slipper du fakturagebyr!