Kallesten

Møteinformasjon

Torsdag 09. nov Kl. 19:00 - 21:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 250 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 300 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 09. nov Kl. 16:00

09 nov

U37: Ung ledelse

Hva slags utfordringer møter unge ledere? Når skal du stå på ditt, og når skal du bøye av for tradisjon? Som 25-åring tok Karoline Salomonsen lederjobben på Hotell Alstor. 9. november deler hun av sine erfaringer, og forteller om kamelspising, ydmykhet og stå-på-vilje.

Karoline er ambisiøs og har jobbet seg jevnt og trutt oppover i gradene. Som 25-åring tok hun over direktørstolen ved First Hotel Alstor, og har før den tid hatt en rekke mellomlederstillinger i hotellbransjen. Som ung og høyt utdannet ønsker hun å stille spørsmål ved og være kritisk til det etablerte næringslivet, og være en pådriver for nye løsninger i gode som dårlige tider. Dette foredraget vil handle om ydmykhet, ståpåvilje og hvordan man løsriver seg fra tradisjoner. Med en god dose humor forteller hun sin historie som ung leder.

Denne kvelden får du høre mer om vårt Ledernettverk for unge ledere. Her kan unge ledere møtes, utveklse erfaringer og diskutere tema innenfor ledelse. I U-37 møter du unge mennesker fra mange bransjer, hvor alle er opptatt av å bygge relasjoner og å lære av andre.

Håper vi sees!

For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.