Kallesten

Møteinformasjon

Torsdag 07. sep Kl. 19:00 - 21:00

Sted: Arkivet/Newsman

Medlem: kr 250 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 300 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 06. sep Kl. 11:00

07 sep

U37 Ostepop og øl med Børge Lund

Bli kjent med mannen bak Kjell, Nico og Thorsen. Børge Lund som egentlig er industridesigner fra Sauda, men som ble serieskaper i Stavanger på heltid.

I 2007 sendte Lund inn noen tegnerseriestriper til Dagbladets seriekonkurranse. Han vant ikke, men fortsatte å jobbe med den nye serien, som fikk navnet Lunch. Etter to perioder som gjesteserie i Dagbladet, begynte Teknisk Ukeblad å publisere serien fast høsten 2008. Året etter fikk Lunch innpass som biserie i Pondusbladet, og fast publisering i Dagbladet. I 2013 fikk Lunch sitt eget blad, med utgivelse hver sjette uke. Det ble da den største nye tegneseriebladsatsing i Norge siden Pondus og Nemi. I dag publiseres Lunch i 90 aviser og blader i Norge og utlandet. Høsten 2014 utkom han med den første store, kronologiske Lunch-boka, kalt Sykt travelt, som gikk rett inn på bokhandlernes bestselgerlister.
Denne kvelden gir Børge gir oss et lite innblikk i sin reise, og det å tørre å satse.

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Ostepop og øl er en uformell møtearene for deg som er under 37 år, og som jobber i Stavanger-regionen. Som navnet tilsier byr vi på Ostepop og øl, men også interessante personer og selskaper som gir oss innblikk i sin hverdag, forteller sin historie, snakker om muligheter i regionen og som inspirerer oss. Faglig, men like mye en unik arena til å skape nye kontakter og bygge nye relasjoner.
Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.
Du kan betale med kredittkort eller faktura. Bruker du kredittkort, slipper du fakturagebyr!