Kallesten

Møteinformasjon

Fredag 29. sep Kl. 09:45 - 13:00

Sted: BI Stavanger

Medlem: kr 750 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 2200 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 28. sep Kl. 12:00

29 sep

Lederskolen I: Endring og omstilling

I 2012 sto SAS bare to timer fra å gå konkurs. Siden den gang har selskapet gjennomført en av Nordens største snuoperasjoner. Fremtidens SAS er et høyteknologisk selskap som setter kunden i fokus. Nå kommer konserndirektør Eivind Roald til Lederskolen for å gi oss innsikt i snuoperasjonen og hvilke grep som er tatt og blir tatt for å bygge et finansielt sterkt SAS. Vi får også besøk av Irene Grastveit, konsulent og innehaver av selskapet Mindup.

From a dying dinosaur to a profitable lifestyle company
Eivind Roald er konserndirektør i SAS og medlem av SAS Konsernledelsen siden 1. april 2012. Han er globalt ansvarlig for SAS merkevare, salgs- og markedsaktiviteter, produktutvikling og revenue management samt ansvarlig for EuroBonus. Roald kom fra Hewlett Packard (HP) i Norge, der han var administrerende direktør fra 2005. Før han begynte i HP var Eivind Roald partner i Accenture. Han har en BA fra Norwegian Business School.

Dette er første samling i høtens ledereskole. Lederskolen er et tverrfaglig møtested for ledere og mellomledere. Foredrag om tema innen ledelse. Ønsker du å delta på alle samlingene til en rimeligere pris kan du MELDE DEG PÅ HER.

PROGRAM:

09:45 Nettverkstimen med drøs og kaffi.
11:00 Faglig foredrag
13:00 Slutt

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Lederskolen er et samarbeid med BI Stavanger.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.