colliers

Møteinformasjon

Tirsdag 05. feb Kl. 12:00 - 15:30

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 560 (eks. mva)

Ikke medlem: kr 1680 (eks. mva)

Påmeldingsfrist: 04. feb Kl. 12:00

05 feb

Hodejakt

Hvor og hvordan finner vi de kloke hodene som regionen trenger i året som kommer?

Mange bedrifter er nå i full gang med å øke staben, og det er konkurranse om både hoder og hender igjen.  Næringsforeningen inviterer til et bransjetreff for alle som jobber med rekruttering og ansettelser.

12.00 Registrering, lunsj og bransjediskusjoner.
12.30 Velkommen ved Næringsforeningen, Inger Tone Ødegård.
12.40 Hvilken kompetanse finnes tilgjengelig i regionen, og hva kan NAV hjelpe med for å finne kapasitet både nasjonalt og internasjonalt? Merethe Prytz Haftorsen,  Fylkesdirektør, NAV Rogaland.

13.05 Hvem søker du etter? Human capital planlegging, ulike suksessprofiler, kompetanse arkitektur og kompensasjonsmodeller. Alisdair Munro. Senior Client Partner, Korn Ferry.

13.45 Pause, bransje diskusjoner og individuelle spørsmål.

14.05 Hvorfor forstår ikke de beste folkene at de bør begynne hos oss? En praktisk gjennomgang av kommunikasjonsdelen av rekrutteringsarbeidet. Egil Alv Andreassen, Kreativ leder, Fasett.

14.45 Vi må tenke nytt! Stig Finnerud. Avdelingsleder rekruttering & employer branding, Lyse AS.
15.00 Panel og Q & A med innlederne og alle deltakerne.
15.25 Oppsummering og slutt.

Korn Ferry er et av verdens største selskap innen human capital rådgivning med eget forskningsinstitutt som forsker på fremtidens leder- og kompetansetrekk/behov. De jobber med organisasjonsstruktur, lønns- og kompensasjonsbetingelser, talentutvikling, lederutvikling, succession planning, styreevaluering, lederevaluering, lederrekruttering og kompetansearkitektur.

Fasett har siden etableringen i 1993 vokst til å bli Stavangers største og blant Norges ledende kommunikasjonsbyråer. Byrået har lang, dokumentert erfaring med både strategisk merkevareledelse og store marketingkampanjer, samt prisvinnende reklame-, design- og merkeutviklingsprosjekter.

Lyse AS:  (tekst kommer -  metodikk for rekruttering anno 2019)

For mer informasjon, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård i Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestillingen ikke er gjort innen 48 timer før møtestart

Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.
Du kan betale med kredittkort eller faktura. Bruker du kredittkort, slipper du fakturagebyr!