Kallesten

Møteinformasjon

Tirsdag 21. nov Kl. 19:30 - 21:30

Sted: Scandic Stavanger Airport

Medlem: kr 200 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 300 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 20. nov Kl. 16:00

21 nov

Handel og sentrumsutvikling i Sola

Hvordan kan vi skape vekst i handelen i Sola? Hvorda kan vi skape enda mer levende møteplasser i Sola sentrum og Tananger? Kom og lær. Kom og bli inspirert!

Arbeidet med å øke varehandelen og å skape et enda mer attraktivt Sola sentrum og Tananger sentrum pågår for fullt. Flyt AS er det nye utviklingsselskapet for næringslivet i Sola, og jobber aktivt for å nå disse målene!

Vi har ambisjoner om gi næringsdrivende faglig påfyll, og å skape nye møteplasser og nettverkesmuligheter i Sola.

Det neste møtet vårt handler om markedsføring, varehandel og sentrumsutvikling.

Her vil du høre innledninger fra:

Anne Grethe Vasbø, daglig leder i Flyt AS

Anne Grethe er daglig leder i Flyt AS. Selskapet ble etablert i fjor høst, og skal jobbe for å øke aktiviteten i næringslivet i Sola. Hun gir en rapport om hvordan det første året har gått, og orienterer om veien videre.

Anne Espedal, leder av styringsgruppen for CID (City Improvement District)

Anne er gårdeier og svært aktiv i sentrumsarbeidet i Stavanger. Hun er blant annet leder av styringsgruppen for CID (City Improvement District). CID er en modell for et tettere samarbeid mellom gårdeiere og kommune hvor målet er å skape vekst i sentrum. Stavanger er det første stedet i Norge der modellen er etablert.

Arnstein Torsvoll, daglig leder i Piil AS

Piil AS er et markedsføringsbyrå som spesialiserer seg på kreativ, smart og målbar markedsføring. Det handler om hvordan du best kan nå ut med budskapet ditt, og hvilke kanaler du bør prioritere enten de er tradisjonelle eller nye.

Arnstein vil gi råd om hvilken markedsføring bedriftene i Sola bør prioritere, og hvor stor del av arbeidet den enkelte bedrift kan gjøre selv. Kanaler som Google, Facebook, Instagram og Snapchat vil bli omtalt.

Det blir god anledning til spørsmål, diskusjon og nettverksbygging!

Møtet arrangeres i et samarbeid mellom Flyt AS og Næringsforeningens v/ressursgruppe for Sola.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.