rsm

Møteinformasjon

Fredag 07. des Kl. 09:00 - 10:30

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 350 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 350 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 06. des Kl. 12:00

07 des

AGENDA: Den digitale arbeidsplassen

I en tid hvor store deler av arbeidsstokken er påkoblet til enhver tid, er kravene til bruk av teknologi annerledels enn før. Hvordan få maksimalt ut av den nye teknologien?

I alle bedrifter blir det samhandlet både internt og eksternt. Derfor er det nødvendig at både teknologi og prosesser som støtter arbeidshverdagen er strategisk forankret og brukerorientert.

Strategi for samhandling og mobilitet er en viktig faktor for å lykkes med en digital arbeidsplass. Dette gjør at organisasjonen får en smidig samhandling som ivaretar viktige forhold som kompetanseoverføring, produktivitet, on-boarding, samhandling med kunder og deling av informasjon og idéer.

Kom og få nyttige råd og tips om hvordan du og din bedrift kan øke nytteverdien av den digitale teknologien!

Foredragsholderen Anders Eide er Manager i KPMG Digital Advisory som leverer tjenester innen Cloud, Arkitektur, og Business Platform Services (ERP, CRM og Digital Workplace). Eide har ti års erfaring innen tjenesteutvikling, rådgiving og implementering innenfor sky-tjenester både i store og mindre organisasjoner.

Program:

0830: Kaffe og registrering.
0900: Velkommen.
          Frode Berge, Næringsforeningen i Stavanger-regionen.
0910: Strategi, samhandling og mobilitet på den digitale arbeidsplassen.
          Anders Eide, Manager i KPMG Digital Advisory.
0950: Spørsmål, kommentarer og debatt
1015: Oppsummering og avslutning.
1030: Slutt (mulighet for mingling og drøs over en kaffekopp og noe å bite i, for dem som ønsker det).

Møteansvarlig: Frode Berge, Næringsforeningen epost: berge@naeringsforeningen.no

AGENDA er korte og effektive møter med fokus på nyheter, regelverk og teknologi som påvirker bedriftenes hverdag. Møtene er satt opp uten pause, men med muligheter til å snakke med hverandre og foredragsholder i etterkant. Deltakeravgiften er lav for å inkludere både startups og de etablerte. Vi oppfordrer til å betale med kort ved påmelding. Dette for å spare mye administrativt arbeid med fakturering.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.