Frogner House

Møteinformasjon

Fredag 08. feb Kl. 11:00 - 13:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 460 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 1380 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 07. feb Kl. 12:00

08 feb

Effektiv digitalisering i praksis

Er din bedrift i gang med digitalisering? Er det usikkerhet rundt beste fremgangsmåten for å oppnå gode resultat? Nå kan du få en dypere innsikt som hjelper deg å navigere i teknologi-jungelen.

I dette møtet vil du  få en forståelse for hva som menes med data, kunne gjøre deg opp meninger om hvilke data bedriften faktisk allerede har og hvilke dere kan få tilgang til. Du vil få veiledning og innspill til hvilke områder og kombinasjoner det kan være lurt å starte med for å kunne jobbe smartere, kutte kostnader, lære mer om markedet og kundene eller hvordan man selv kan få maskiner til å varsle når de trenger vedlikehold.

To av Stavanger regionens fremste eksperter på digitalisering og kunstig intelligens, K30 og Globus AI kommer på besøk til Næringsforeningen og vil gå gjennom de beste triksene for å komme i gang med forretningsfokusert digitalisering. De mest spennende verktøyene i dag er maskinlæring og kunstig intelligens (AI). I denne presentasjonen vil de ta en gjennomgang av hva disse teknologiene faktisk gjør for ulike forretningsområder og hvilke muligheter de åpner for bedrifter.

Kom, lær, diskuter og gjør deg opp tanker om hvilke digitale forretningsmuligheter og teknologier som kan være satsningsområde for din bedrift fremover.

Presentasjonen er ment for bedriftsledere, avdelingsledere og forretningsutviklere og man trenger ikke særlig kunnskap innen IT.

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>>Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset meny.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.
Du kan betale med kredittkort eller faktura. Bruker du kredittkort, slipper du fakturagebyr!