SAS
Ta ordet: Tale er sølv - tie er tull!

Møteinformasjon

Tirsdag 21. nov Kl. 19:00 - 21:00

Sted: Rosenkildehuset

Medlem: kr 200 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 200 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 20. nov Kl. 12:00

21 nov

Ta ordet: Tale er sølv - tie er tull!

PLC, Tekna, NITO og Næringsforeningen inviterer i sammen til en "Ladies Night" med fokus på gleden av å "ta ordet" i forsamlinger. Noen smarte knep på veien fra dem som allerede har kastet seg ut i det offentlige rom og må takle et avisoppslag fra tid til annen.

Vi kan google mye, men ikke trygghet i å presentere oss selv foran en forsamling, intervju eller ukjent fora.  Regionen er full av mange knallflinke folk, og vi vil være med å gjøre flere av dem synlige også utenfor sin egen jobb. Innledere denne kvelden er flotte damer i regionen som leter etter mulige toppledere/styrekandidater, en partner som sier JA oftere enn NEI og en modig styreleder i klubben som alle i Stavanger-regionen har et forhold til.  Hvilke knep kan de dele med oss andre?

18.45 Registrering og småprat.
19.00 Velkommen ved PLC, Tekna, NITO og Næringsforeningen.
19.10 Hva ser vi etter i et intervju med toppledere? "Et foredrag om det å være tung". Mari Lund, Salgs og markedssjef Prime People HR Solutions.
19.30 Hektisk jobb i nytt selskap og Viking FK med mange "stang ut" i 2017. Kristin F. Kragseth, Production VP Point Resources og styreleder Viking FK.
19.50 "Opp eller ut"! Alt går enklere ved å ha det gøy på jobben! Helen Totland Christensen, Partner EY.
20.10 Åpen diskusjon mellom innlederne og alle deltakerne.
20.30 Vann, vin og vennskap!
21.30 Vi runder av.

Denne sosiale kvelden er en uhøytidelig anledning til å la seg inspirere til å ta et ekstra steg frem. I tillegg bli kjent på tvers av bransjer og organisasjoner. Deltakeravgiften inkl. en enhet drikke i etterkant av møtet.
NOK 200.- Påmelding ved betaling med kort (for å unngå fakturagebyr)

Næringsforeningen arrangerer også KVINNEPLASSEN 24 november med Ingvard Wilhelmsen, lege og forfatter "Sjef i eget liv", for de av dere som har anledning til å melde seg på noe i arbeidstiden. Invitasjon her.

For mer informasjon om møtet, vennligst ta kontakt med Inger Tone Ødegård
Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.
Du kan betale med kredittkort eller faktura. Bruker du kredittkort, slipper du fakturagebyr!