Kallesten
LEDERSKOLEN II: Få de medarbeiderne du fortjener!

Møteinformasjon

Fredag 22. mar Kl. 11:00 - 13:00

Sted: BI Stavanger

Medlem: kr 760 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 2200 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 21. mar Kl. 12:00

22 mar

LEDERSKOLEN II: Få de medarbeiderne du fortjener!

Vis tillit og få de medarbeiderne du fortjener. Tillit er risiko og ansvar hånd i hånd. Det gir mer ledelse, men færre ledere, mener Tom Georg Olsen. Han er styreleder, konserntjener og medgründer i Miles AS og ledelsesfilisofien hans har gitt gode resultater og fått stor oppmerksomhet både nasjonalt og internasjonalt. Bli med når han besøker Lederskolen.

Mange organisasjoner har allerede erkjent at tillitbasert ledelse henter ut et helt annet potensiale hos medarbeiderne. Men hva er egentlig til tillit, hvorfor er det så viktig og hvordan går man frem for å skape tillit mellom leder og medarbeidere og vice versa?

Med Tillit som strategi vil Tom Georg Olsen presentere en forretningsmodell uten budsjetter og kvantitative mål. Denne modellen er blant annet basert på en verdibasert rekrutteringsprosess, minimalt med byråkrati og utstrakt fordeling av beslutningsmakt. Han vil videre beskrive teorien bak tillitsbasert og tjenende ledelse, hvorfor dette gir konkurransefortrinn, samt med praktiske eksempler vise hvordan dette er implementert i Miles.

Tom Georg Olsen er utdannet sivilingeniør, ingeniør og hjelpepleier og har nærmere 25 års ledererfaring fra store og små virksomheter. Han holder jevnlig foredrag for offentlig og privat sektor. Han er også gjesteforeleser på NHH, BI og London Business School. Miles AS har blitt kåret til Norges beste arbeidsplass to ganger av Great Place To Work og til en av landets mest innovative bedrifter de tre siste årene av Innovasjonsforum. NHH har forsket på bedriftens ledelsesfilosofi, og den har også blitt omtalt i en rekke aviser og ledelsesmagasiner.

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.
>> Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

BI Alumni har egen avtale og bes henvende seg til BI Stavanger ved Hege Hovland.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.