Kallesten

Påmeldingsfrist: 05. jun Kl. 15:00

06 jun

Innovasjonstalen 2019 Rogaland: Kultur for vekst

Hvordan kan vi bygge en sterkere kultur for vekst i Norge? Vi har mange små og mellomstore bedrifter, men bare få vokser seg store. Innovasjonstalen 2019 handler om hvordan vi sammen kan skape vekst i bedriftene - en kultur for vekst.

Gründere har fått høy status, men vi mangler kulturen som gjør at flere satser og blir store - i Norge og i verden. I fjor fikk vi 62 000 nye selskaper her i landet, men bare en liten andel av dem vokser.

Vi er så heldige å ha fått med oss Siri Kalvig som skal utfordre oss på vekstmulighetene i bærekraft og Lasse Andresen som er gründer av Forgerock. Lasse er også en av speakerne på Norway Summit konferansen 5 juni samme sted.

Program:

09:30-09:35 Velkommen.
09:35-09:50 Kultur for vekst i Silicon Valley og i Rogaland, Lasse Andresen, Forgerock.
09:50-10:00 Kapital for fornybar vekst,Siri Kalvig, Nysnø.
10:00-10:10 Er bankene spreke nok når bedriftene vil vokse? Terje Fanebust, DNB.
10:10-10:35 Kaffepause.
10:35-10:45 Kultur for vekst, Ragnar Tveterås, UiS.
10:45-11:00 Innovasjonstalen, Kari Holmefjord Vervik, Innovasjon Norge Rogaland.
11:00-11:20 To vekstselskap blir intervjuet om sin reise av Harald MingeNæringsforeningen i Stavanger.
11:20-11:30 Kort oppsummering.
11:30-12:00 Mingling og fingermat.

Årets Innovasjonstale er lagt til Clarion Hotel Energy på Madlaveien og her foregår samtidig verdens sterkeste sjakkturnering: Altibox Norway Chess og konferansen Norway Summit med tema fremtidens teknologi. Norway Summit tiltrekker seg en rekke ressurspersoner fra hele verden som kan gi regionen vår nye broer til miljøer som kan bringe oss nye bein å stå på.

Norway Summit er en dialogkonferanse og ved å legge Innovasjonstalen til samme sted, åpnes muligheter for våre deltakere til å knytte til seg unike kontakter og bygge helt nye nettverk.

Det er GRATIS å delta på Innovasjonstalen 2019.  For mer informasjon, vennligst kontakt Harpa Tveteraas

Påmelding HER

Tilbake til oversikten

Hvis du er medlem, vil påmeldings- skjemaet automatisk fylles ut.