Smedvig

Møteinformasjon

Fredag 15. feb Kl. 11:00 - 13:00

Sted: BI Stavanger

Medlem: kr 760 (mva-fritt)

Ikke medlem: kr 2200 (mva-fritt)

Påmeldingsfrist: 14. feb Kl. 12:00

15 feb

LEDERSKOLEN I: Best på feil

Her kan du laste ned boken Øyvind Kvalnes refererte til:  https://link.springer.com/book/10.1007%2F978-3-319-63318-3

Øyvind Kvalnes, førsteamanuensis ved BI, mener at ledere trenger å takle menneskelige feil på en konstruktiv måte. Han har skrevet boka, «Fallibility at work: Rethinking excellence and error in organizations». Boken bygger på samtaler med ledere og medarbeidere i profesjoner hvor det er ekstra viktig å være best på feil. Kvalnes har samlet på lederes erfaringer med å takle tabber og hvordan de bruker feil til å utvikle egne ferdigheter på jobb.

På Lederskolen vil Kvalnes presentere essensen av hva som skal til for leve godt med feilbarlighet i organisasjoner. Han gir også konkrete verktøy for å håndtere risiko, både før og etter kritiske hendelser på arbeidsplassen.

Gjest: Kvalnes har med seg Anne Solveig Tønnesen, som er Quality and Risk Manager Johan Castberg-prosjektet til Equinor.

ØNSKER DU Å MELDE DEG PÅ HELE SESONGEN? SE HER!!

For spørsmål, ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen.

>> Ber om at du skriver i kommentarfeltet dersom du har matallergi eller behov for en spesialtilpasset lunsj.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

BI Alumni har egen avtale og bes henvende seg til BI Stavanger ved Hege Hovland.

Tilbake til oversikten

Påmeldingsfristen er utløpt.