06.des

AGENDA BYGG: Slik tar du i bruk ny og innovativ teknologi

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Digital sikkerhetsteknologi for byggeplasser, betong med nullutslipp, kundesystemer skreddersydd for håndverkere og kvalitetssystemer for VVS-bransjen. Dette er alle teknologier som utvikles for bygg- og anleggsbransjen av virksomheter i Stavanger-regionen. Bli oppdatert på teknologien, hvordan du kan ta den i bruk og fordelene med å være tidlig ute – og bli med oss når vi inviterer til Agenda Bygg i nyåpnede Innoasis.

Bygg- og anleggsbransjen er lite innovative – er en påstand vi ofte hører. Vi er ikke sikre på om det stemmer. Det vi i alle fall er sikre på, er at det foregår mye innovasjon innenfor bransjen i Stavanger-regionen.
På denne samlingen i Agenda Bygg får du møte en knippe av dem. Vi har med oss Elise Støle fra B Smart, et selskap som utvikler kvalitetssystemet Dextro for VVS-bransjen. Vi får også høre fra Saferock og David Brennhaugen, som har laget en ny og miljøvennlig betong, Proptly og Gunnar Windsand, som har laget et kundesystem skreddersydd for håndverkere og ikke minst Scientio og Øystein Drivflaadt – som bruker digitalteknologi og sensorer for å bedre sikkerheten på byggeplasser.
Vi får også besøk av Jon Trygve Kjerstad fra Validé, som snakker om fordelene med å være tidlig ute og hvordan du som tidlig kunde bør tenke, samt Børge Aanestad fra Varme og Bad – som har direkte erfaringer med å ta i bruk nye løsninger.

PS! I etterkant av det oppsatte programmet, blir det mulighet for omvisning på det nyåpnede rebuild-prosjekt Innoasis!

AGENDA BYGG
Agenda bygg er Næringsforeningens faglige møteplass for bygg- og anleggsbransjen i Stavanger-regionen. Målet er å motivere, utfordre, samordne og stimulere næringen til å bli mer kunnskapsbasert og effektiv – og kontinuerlig sette aktuelle temaer på dagsorden.

Agenda bygg presenteres i samarbeid med Site 4016 og Smedvig:

For mer informasjon, vennligst kontakt Egil Hollund i Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før arrangementets start.

08.00 Registrering og frokost.

08.30 VELKOMMEN, ved Egil Hollund, Næringsforeningen.

08.35 Derfor bør du være tidlig ute og dette bør du tenke på, ved Jon Trygve Kjerstad, Validé.

08.55 Framtidens behov for digitalisering, ved Børge Aanestad, Varme og Bad.

09.15 PAUSE

09.30 Full kontroll i kundeoppfølgingen, ved Gunnar Windsand, Proptly.

09.45 Kutter utslipp med ny teknologi, ved David Brennhaugen, Saferock.

10.00 Riktig første gangen, ved Elise Støle, B Smart.

10.15 En verdensnyhet, og hvordan bruk av sensorikk gir ny innsikt i arbeidsmiljøet, ved Øystein Drivflaadt, Scientio.

10.30 PROGRAMSLUTT

10.35 Omvisning på Innoasis.

Foredragsholdere