06.jan

Aksjeåret 2023

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
Det er ikke flere plasser igjen for denne rabattkoden.
Fjern koden for å melde deg på til standard pris.
{{price}},- eks. mva.
Aksjeåret er finansbransjen store treffpunkt du ikke vil gå glipp av. Møteplassen for alle i vår region som er opptatt av økonomiske utsikter nasjonalt og globalt, og hvordan aksjemarkedet forventes å utvikle seg. Aksjeåret arrangeres av ressursgruppen Finans og kapitalforvaltning. Nytt format for 2023.

Konkurranseelementet vil fortsatt være sterkt til stede, og det er utvidet til fire aktører på scenen. Innlederne vil dele sine syn på hvordan aksjemarkedene vil utvikle seg i 2023, og spå hva OSEBX-indeksen på Oslo Børs vil være ved utgangen av året. I tillegg vil hver forvalter presentere sitt forslag til en vinnerportefølje basert på tre aksjer. Hvem har den beste krystallkulen, og hvem plukker de beste aksjene? Kanskje har de tips til aksjer vi bør unngå også?

De erfarne og dyktige lokale forvalterne Frank Harestad (Heimdal fondene), Beate Bredesen (SpareBank 1 Fondene) og Sondre Solvoll Bakketun (SKAGEN) blir utfordret av investeringsdirektør Robert Næss fra Nordea.

Etter foredragene blir det paneldebatt med spørsmål fra deltakerne, ledet av sjefsøkonom Kyrre M. Knudsen, SpareBank 1 SR-Bank.

Aksjeåret arrangeres av ressursgruppen Finans og Kapitalforvaltning, og gruppen vil kvartalsvis presentere resultater hittil i året på sin nettside.

For mer informasjon, kontakt Inger Tone Ødegård

STUDENTER har subsidierte billetter til NOK 250.-  Ta kontakt.

> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før arrangementets start.

10.30 Lunsj og bransjetreff for finansbransjen i hele regionen.

11.15 Velkommen og godt nytt år, ved Harald Minge, Administrerende direktør, Næringsforeningen.

11.20 Oppsummering 2022 og konkurranseelementet i nytt konsept, ved Ole Henry Slette, Leder Ressursgruppen Finans og Kapitalforvaltning.

11.30 Makroøkonomiske forhold som påvirker inngangen til 2023, ved Kyrre M. Knudsen, Sjeføkonom, Sparebank 1, SR-Bank.

11.45 Hva er ditt beste aksje tips? Hold mobilen klar til å avgi stemme.

11.50 Hvordan vil markedet utvikle seg i 2023? Våre tips til tre vinneraksjer og indeks pr utgangen av året

11.50 ved Frank Harestad, Forvalter, Heimdal Fondene.

12.05 ved Beate Bredesen, SpareBank1 Fondene.

12.20 ved Sondre Solvoll Bakketun, Forvalter, Skagen Vekst.

12.35 ved Robert Næss, Investeringsdirektør, Nordea Investment Management.

12.50 Q & A til alle innledere fra deltakerne, ved Kyrre M. Knudsen.

13.15 Oppsummering og godt nytt finansår!

Foredragsholdere