04.sep

Anskaffelsesdagen

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Feil selskap?
{{price}},-
Hvilke store prosjekter ligger foran oss i regionen, og hvordan utvikle en best praksis slik at innkjøper og leverandør totalt får et best produkt eller tjeneste? På Anskaffelsesdagen får du svarene du trenger.

Næringsforeningen inviterer, i samarbeid med Simonsen Vogt Wiig, til en anskaffelsesdag med presentasjoner av nyheter innen regelverket, rettspraksis og ikke minst hvordan innkjøperne anvender regelverket i praksis. I tillegg konkrete anskaffelsesplaner, og hvordan det offentlige jobber for å sikre innovasjon, miljø og samfunnsansvar i anskaffelsene.

For mer informasjon, vennligst kontakt Inger Tone Ødegård.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

08.00 Registrering og bli kjent.

08.20 Velkommen, ved Inger Tone Ødegård, Næringsforeningen.

08.30 Strategisk bruk av anskaffelser for å stimulere til innovasjon og nytenkning, ved Elvur Thorsteinsdottir, avdelingssjef anskaffelser Stavanger Kommune.

09.10 Hva er nytt på regelverksfronten? Endringer, viktige saker fra KOFA og ny rettspraksis, ved Arne Oftedal, advokat/partner SVW.

09.40 Q & A.

09.45 Pause med frukt og kaffe.

10.00 Hvordan vinne anbudskonkurranser og leve med resultatet etterpå, ved Tor Stokke, Partner, SVW.

10.45 "Grønne anskaffelser", ved Trine Lise Fromreide, Partner, SVW.

11.05 Likestilling- lovligheten av å ta hensyn til mangfold/kjønnsbalanse ved offentlige anskaffelser, ved Anne Buan, Senioradvokat og assosiert partner SVW.

11.25 Kort beinstrekk.

11.35 Store fremtidige behov for tjenester og produkter til foretakene i Helse Vest ved Jannicke Daae Tønjum, divisjonsdirektør Sykehusinnkjøp HF.

12.00 Åpen diskusjon, og individuelle spørsmål til innlederne.

12.15 Lunsj.

13.00 Slutt

Andre lignende møter:

06. sep 2019 -

AGENDA: Diskrimineringsreglene

13. aug 2019 -

Fra olje- og gassnasjonen til energilandet

29. aug 2019 -

Sommerfest i Dalane