BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//MarkedsPartner AS//Umbraco CMS//NO TIMEZONE-ID:Europe/Oslo X-WR-TIMEZONE:Europe/Oslo BEGIN:VEVENT UID:c48f9f2e721742aa8260793351043ea3 URL:https://www.naeringsforeningen.no/moeter/arkiv/aksjeaaret-2020/ ORGANIZER;CN=Ola Normann:MAILTO:ola.normann@markedspartner.no DTSTAMP:20200107T093000Z DTSTART:20200107T093000Z DTEND:20200107T124500Z LAST-MODIFIED:20221031T115802Z SUMMARY:Aksjeåret 2020 DESCRIPTION:Aksjeåret er den viktigste møteplassen for alle som er opptatt av investeringer i vår region. Her møter du en samlet finans- og forvaltningsbransje. Foredragsholderne er porteføljeforvalter Alexander Stensrud i SKAGEN fondene og sjefsstrateg Peter Hermanrud i Sparebank 1 Markets. Etter foredragene vil investor Harald Espedal lede en dialog mellom foredragsholderne, og det vil bli åpnet for spørsmål fra salen. X-ALT-DESC:Aksjeåret er den viktigste møteplassen for alle som er opptatt av investeringer i vår region. Her møter du en samlet finans- og forvaltningsbransje. Foredragsholderne er porteføljeforvalter Alexander Stensrud i SKAGEN fondene og sjefsstrateg Peter Hermanrud i Sparebank 1 Markets. Etter foredragene vil investor Harald Espedal lede en dialog mellom foredragsholderne, og det vil bli åpnet for spørsmål fra salen. LOCATION:Atlantic Hall, Radisson Blu Stavanger END:VEVENT END:VCALENDAR