BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//MarkedsPartner AS//Umbraco CMS//NO TIMEZONE-ID:Europe/Oslo X-WR-TIMEZONE:Europe/Oslo BEGIN:VEVENT UID:9a329009b1844552a3e70161100e4ea4 URL:https://www.naeringsforeningen.no/moeter/arkiv/boligkonferansen-2020_281020/ ORGANIZER;CN=Ola Normann:MAILTO:ola.normann@markedspartner.no DTSTAMP:20201028T070000Z DTSTART:20201028T070000Z DTEND:20201028T130000Z LAST-MODIFIED:20221031T114411Z SUMMARY:BOLIGKONFERANSEN 2020: Boligmarkedet og framtiden i Stavanger-regionen DESCRIPTION:Bekmørke skyer ved inngangen til koronakrisen ble snudd til en supersommer. Men mer enn noen gang lurer vi på hva som skjer videre med boligprisene, bruktmarkedet, boligbyggingen og økonomien? På Boligkonferansen i år kommer noen av landets skarpeste fagfolk for å gi oss svarene: Harald Magnus Andreassen, Henning Lauridsen, Kyrre M. Knudsen og ikke minst Nejra Macic. I tillegg blir det bymessig fortetting på jærsk, massivtre og vi tar debatten om det er urbane leiligheter i bybåndet eller enebolig utenfor som er svaret. Leif Tore Lindø og Jan Zahl er konferansierer. Vi gleder oss til å se deg! X-ALT-DESC:Bekmørke skyer ved inngangen til koronakrisen ble snudd til en supersommer. Men mer enn noen gang lurer vi på hva som skjer videre med boligprisene, bruktmarkedet, boligbyggingen og økonomien? På Boligkonferansen i år kommer noen av landets skarpeste fagfolk for å gi oss svarene: Harald Magnus Andreassen, Henning Lauridsen, Kyrre M. Knudsen og ikke minst Nejra Macic. I tillegg blir det bymessig fortetting på jærsk, massivtre og vi tar debatten om det er urbane leiligheter i bybåndet eller enebolig utenfor som er svaret. Leif Tore Lindø og Jan Zahl er konferansierer. Vi gleder oss til å se deg! LOCATION:Clarion Hotel Energy END:VEVENT END:VCALENDAR