24.feb

Game changer med Christian Rangen: Slik vil du jobbe post korona

DIGITALKONFERANSE: Koronapandemien har endret vår hverdag og vår jobbsituasjon. Hvordan vil den nye hverdagen bli framover? Hvilke forretningsmodeller blir gjeldende og hvilke øker konkurransekraften? Og hva kreves for å lykkes i framtiden? Bli med når Christian Rangen presenterer strategiske forretningsmodeller under og etter korona.

Christian Rangen er partner i selskapet Engage // Innovate som han grunnla sammen med sin ektefelle. Her jobber han med strategiske problemstillinger knyttet til omstilling, vekst og strategi. Han har kunder i over 40 land og er vant med å tilbringe mye tid på fly. Pandemien krevde en ny omstilling også for ham.

Christian Rangen har en unik evne til å engasjere og provosere med eksempler fra hverdagen og næringslivet. Han er kjent for å levere fengende foredrag. Lær mer om ledelse og nye forretningsmodeller 24. februar!

Deltakerne får tilsendt lenke til pålogging, i forkant av arrangementet.
Vi gjør oppmerksom på at programendringer kan skje.
For mer informasjon vennligst kontakt Trude Refvem Hembre i Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

11.00 Velkommen, ved Harald Minge, adm. direktør i Næringsforeningen

11.05 Strategiske forretningsmodeller etter korona, ved Christian Rangen, partner i Engage//Innovate

11.40 Q&A

11.55 Takk for i dag, ved Trude R. Hembre, prosjektleder Næringsforeningen.

Foredragsholdere