BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//MarkedsPartner AS//Umbraco CMS//NO TIMEZONE-ID:Europe/Oslo X-WR-TIMEZONE:Europe/Oslo BEGIN:VEVENT UID:0bf62bf4170147e2ae25bdb33c4cdda7 URL:https://www.naeringsforeningen.no/moeter/arkiv/lederskolen_27032020/ ORGANIZER;CN=Ola Normann:MAILTO:ola.normann@markedspartner.no DTSTAMP:20200605T090000Z DTSTART:20200605T090000Z DTEND:20200605T100000Z LAST-MODIFIED:20221031T121254Z SUMMARY:Lederskolen webinar: Endringsledelse med Helene Loe Colman DESCRIPTION:DETTE MØTET BLE AVLYST PGA KORONA, MEN BLIR WEBINAR 5.JUNI. For info og påmelding, gå til møteoversikten på www.naeringsforeningen.no Helene Loe Colman mener det er avgjørende at du som en moderne leder er god til å håndtere omstilling, utvikling, nye krav og utfordringer på løpende bånd. Derfor har vi invitert henne til Lederskolen for oss gi oss en skikkelig leksjon i endringsledelse. X-ALT-DESC:DETTE MØTET BLE AVLYST PGA KORONA, MEN BLIR WEBINAR 5.JUNI. For info og påmelding, gå til møteoversikten på www.naeringsforeningen.no Helene Loe Colman mener det er avgjørende at du som en moderne leder er god til å håndtere omstilling, utvikling, nye krav og utfordringer på løpende bånd. Derfor har vi invitert henne til Lederskolen for oss gi oss en skikkelig leksjon i endringsledelse. LOCATION:webinar END:VEVENT END:VCALENDAR