15.feb

Muligheter: Arbeidsplassen.no og vekstnæringer

DIGITALKONFERANSE: Rogaland trenger nye arbeidsplasser og i dagens sending presenteres det en oversikt over de store prosjektene som er på gang i fylket. I tillegg vil NAV presentere hvilke jobber som er tilgjengelige på markedet pr i dag. Følg med på Arbeidsplassen.no

Rogaland er et felles bo og arbeidsområde. Byggingen av Rogfast vil bli et bindeledd som gjør avstandene kortere i tid. I dagens sending møter du Tormod Andreassen og Bernt Jæger som vil presentere hvilke nye prosjekt som er på begge sider av Boknafjorden, både under og over havflaten. Noen prosjekt kommer ganske raskt og er i anbudsfase, mens andre er lengre frem og trenger politisk godkjenning. Men, med tanke på mulig kompetansepåfyll er det viktig å se langt frem.

Hvordan er nå-situasjonen for jobbsøkerne og hvilke stillinger er ledige pr idag? Ragnhild Da Rocha fra NAV presenterer Arbeidsplassen.no

Påmelding/innlogging:

Link for å delta i arrangementet, klikk her:  VEKSTMULIGHETER 15 februar

Sendingene sendes i TEAMS event, og du kan logge deg på fra hvilken som helst plattform (PC, iPad, telefon) Link til webinaret sendes deltagerne etter at påmeldingsfristen er gått ut.

Du trenger ikke å melde deg på i forkant, kun trykke rett i linken hvis du vil delta uten å oppgi e-post, eller du kan se innspillingen i etterkant via FB siden MULIGHETER.

Hvis du registrerer deg med e-post, så krysser du av i boksen "Jeg godtar at Næringsforeningen lagrer opplysninger om meg og bestillingen", og MELD PÅ (GDPR regelverket).  Avkryssingen betyr at du får informasjon via e-post før møtet med link til pålogging, og en e-post med link til presentasjonene i etterkant. Du godkjenner kun for et møte ad gangen.

For mer informasjon, vennligst ta kontakt med Øystein Dahl Andersen

13.00 Velkommen, ved Inger Tone Ødegård, Næringsforeningen.

13.03 Vekstnæringer i Rogaland, ved Tormod Andreassen, næringspolitisk leder Næringsforeningen i Stavanger-regionen og Bernt Jæger, Administrerende direktør Næringsforeningen på Haugalandet.

13.40 Hvilke jobber er ledige i markedet pr idag? ved Ragnhild Skadberg Da Rocha, Arbeidsplassen.no, NAV.

14.00 Spørsmål og svar.

14.15 Slutt.