31.mai

Muligheter: Gode tips i jobbsøkerprosessen

DIGITALKONFERANSE: Er du jobbsøker er det mange ting du må tenke på. Men hva bør du fokusere mest på? Hvordan kan du vise dine ambisjoner og kompetanse på best mulig måte både i jobbsøkerprosessen og under selve intervjuet? Bli med på digitalkonferanse og få kloke tips og råd.

Delta på digitalkonferansen Muligheter denne mandagen og få kloke og nyttige tips for hvordan du kan gjøre suksess både under jobbsøkerprosessen og ikke minst under et eventuelt intervju. Vi får besøk av Elin Idland og Gjert Anders Saltskår Bjerkevoll som begge er karriereveiledere fra BedriftsAkademiet, vi får også møte Elisabet Kvinnesland, rådgiver i NITO og Vigdis Lamberg, NITO i tillegg er hun daglig leder Karriereakademiet, hun skal ta for seg "Viktigheten av å endre tankesett fra jobbsøker til kompetanseselger" Til slutt får vi et gjensyn med Jarle Brandt, regiondirektør i Manpower, som skal fortelle om hva du kan vente deg i et jobbintervju.

Gjør deg klar for en sending spekket med gode, konkrete og direkte tips rundt jobbsøkerprosessen.

Det oppfordres til å sende inn spørsmål i chatten under sendingen.

Sendingene sendes i TEAMS event, og du kan logge deg på fra hvilken som helst plattform (PC, iPad, telefon)

KLIKK HER for å delta

Du trenger ikke å melde deg på i forkant, kun trykke rett i linken hvis du vil delta uten å oppgi e-post, eller du kan se innspillingen i etterkant via FB siden MULIGHETER.

Hvis du registrerer deg med e-post, så krysser du av i boksen "Jeg godtar at Næringsforeningen lagrer opplysninger om meg og bestillingen", og MELD PÅ (GDPR regelverket).  Avkryssingen betyr at du får informasjon via e-post før møtet med link til pålogging, og en e-post med link til presentasjonene i etterkant. Du godkjenner kun for et møte ad gangen.

For mer informasjon, vennligst kontakt Øystein Dahl Andersen.

Program

13.00 Velkommen til dagens Muligheter ved Øystein Dahl Andersen, Næringsforeningen i Stavanger-regionen

13.05 Hva kan NITO bidra med ved, Elisabet Kvinnesland, rådgiver NITO

13.10 Viktigheten av å endre tankesett fra jobbsøker til kompetanseselger ved, NITO, Vigdis Lamberg, daglig leder Karriereakademiet