09.apr

Nettverksbygging i digitale tider

DIGITALKONFERANSE: Bli god på å bygge og pleie nettverk, i ny digital tid. Vi inviterer til digital konferanse der du lærer hvordan du strategisk går frem for å styrke omfanget av ditt nettverk på digitale flater og andre ikke-sosiale arenaer.

Du kan ha vært den beste nettverksbyggeren i hele Rogaland før pandemien, uten å komme noen vei hvis du kun vet hvordan du nettverker ansikt-til-ansikt. Så, hvordan blir du en profesjonell nettverksbygger i den nye digitale tiden? Hvorfor må du tenke annerledes, nå? Er noen av de effektfulle gamle rådene fortsatt gyldige? Og hvilke konkrete virkemidler kan du ta i bruk for å lykkes?

Alt dette vil du få svar på når nettverksguruen Edgar Valdmanis gir deg 10,5 tips til nettverking i digitale tider. Vi avslutter Edgar sitt hovedforedrag med konkrete eksempler fra Kristina Renberg. Kristina har lykkes i å bygge og pleie nettverk på ulike sosiale arenaer, for å bygge relasjoner med akkurat de hun vil ha i sitt nettverk. Målet er at du etter denne digitalkonferansen oppnår flere og høyst relevante nettverk. Og det oppnår du hvis du tenker langsiktig, planlegger, kartlegger og vet hvordan du navigerer i pandemiens arenaer.

I etterkant av digitalkonferansen mottar alle deltakere en case, for å trene på nettverksbygging. Case'et sendes til grupper à 5-6 personer. Når, dere gjennomfører case'et, er opp til hver enkelt gruppe. Hvis du ikke ønsker å oppgi din e-post/delta i gruppearbeid, vennligst skriv "IKKE CASE" i kommentarfeltet ved påmelding. Hvis du ønsker å være vertskap for en gruppe, vennligst skriv "VERTSKAP" i kommentarfeltet.

For spørsmål, vennligst kontakt Silje Finnskog Jensen, Næringsforeningen.
Deltakerne får tilsendt lenke til pålogging i forkant av samlingen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

11.00 Velkommen, ved Silje Finnskog Jensen i Næringsforeningen.

11.05 10,5 tips til nettverking i digital tid, ved Edgar Valdmanis i Valdmanis & Co.

11.50 Slik lykkes jeg med nettverksbygging på sosiale flater for å få drømmejobben, forretningsmuligheter og andre relasjoner, ved Kristina Renberg i Solv.

12.10 Q&A.

12.30 Takk for i dag.