16.okt

«Omgitt av idioter» med Thomas Erikson. UTSATT!

Thomas Erikson deler på en underholdende måte en av verdens mest kjente metoder for å vise ulikheter mellom oss mennesker. Boka hans, Omgitt av idioter, er blitt en bestselger.

Næringsforeningen i samarbeid med Hinna Park, inviterer til foredraget “Omgitt av Idioter” med Thomas Erikson. Vi vil i tillegg få besøk av Helge Eggja som vil gi et innblikk i planene for videreutviklingen av siste fase i Hinna Park-området.

Vi tar dere med opp i høyden, til historiske skråtårnet i Hinna Park.

Erikson deler på en underholdende måte en av verdens mest kjente metoder for å vise ulikheter mellom oss mennesker. Boka hans “Omgitt av Idioter” er den fargerike bestselgeren alle snakker om, med 1 million solgte eksemplarer på verdensbasis.

Siste fase i utbyggingen av Hinna Park vil gjøre Hinna Park til den mest komplette bydelen i regionen. Helge Eggja, prosjektdirektør i OBOS Nye Hjem, gir oss de første glimt av planene siden det ble kjent hvem som skal stå bak utbyggingen.

NB: Bestill billett i god tid for å sikre deg plass - begrenset antall billetter grunnet smittevernhensyn.
Møtet er i samarbeid med Hinna Park.

For spørsmål om møtet, vennligst kontakt Trude Refvem Hembre i Næringsforeningen.

>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før møtestart.

COVID-19

Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og norske myndigheter for å sikre at våre møteplasser er trygge. Vi ber deg derfor sette deg inn i våre krav og rutiner når du skal være deltaker hos oss. KLIKK HER for å sette deg inn i våre smitteverntiltak i forbindelse med covid-19.

11.00 Registrering, mingling og en matbit.

12.00 Velkommen v/Hinna Park og Næringsforeningen.

12.10 Hinna Park 2.0 - om den nye storutbyggingen, ved Helge Eggja, prosjektdirektør i OBOS Nye Hjem.

12.30 Foredraget: Omgitt av idioter, ved forfatteren Thomas Erikson.

13.30 Møteslutt.

Foredragsholdere

Thomas Erikson

Thomas Erikson er foredragsholder, konsulent og forfatter. Han arbeider med å utvikle organisasjoner og selskaper ut i fra et lederperspektiv og har gjennom årene trent tusenvis av sjefer til å bli bedre ledere. Erikson har skrevet bøkene "Omgitt av idioter", "Omgitt av psykopater", "Omgitt av dårlige sjefer" og "Omgitt av motgang".  Foredragene hans er basert på bøkene.