29.mar

Salg 2022: Salg og Markedsføring på messer og events

Få tips til hvordan selskapet ditt kan styrke resultatene fra deltakelse på messer og events. Case: ONS

I august inviterer ONS til regionens største møteplass for energibransjen. Tenk at du for eksempel allerede har leid plass og investert i en flott stand på ONS. Du er ikke alene: En fersk undersøkelse viser at messer, konferanser og andre events er på topp 3 blant aktiviteter norske bedrifter skal gjøre mer av i 2022.

Hvordan bør du gjennomføre markedsføring og salgsarbeidet før, under og etter selve messen/eventet? Hva med salg og resultatmåling i etterkant?

Det er kostbart å delta på messer. Derfor er det viktig å gjøre det lønnsomt. På denne samlingen får du tilgang til en 15-trinns guide, med nyttige tips og praktiske råd fra A til Å, om hvordan du skal få mest mulig ut av å delta på messer og events.

Dette er andre samling i vår møteserie Salg 2022. Møtet passer for salgsledere og operative selgere i små og store bedrifter, spesielt innen bedrift-til-bedriftsmarkedet (B2B). Toppledere og fagfolk innen markedsføring og kommunikasjon kan også ha stor nytte av å delta. Serien er et samarbeid med Leadify. Du trenger ikke å ha vært på tidligere samling for å utbytte av møtet.


For mer informasjon ta kontakt med Elianne Strøm Topstad, Næringsforeningen. 
>> No show blir fakturert dersom avmelding ikke foreligger innen 48 timer FØR møtestart. 

Det skal være trygt å besøke oss! Næringsforeningen følger alle smittevernråd fra Folkehelseinstituttet og myndighetene.

Foredragsholdere

Eirin Røsand

Eirin jobber tett med salgssjefer og ledere hos flere av Leadify sine storkunder innen energi, teknologi og maritime næringer, som hun hjelper med markedsføring og nettsider. Eirin har mastergrad i internasjonal markedsføring, bachelor i medieproduksjon og flere års erfaring med markedsføring før hun kom til Leadify som digital markedsfører og innholdsrådgiver.

Mette Mi Honorè

Mette har bakgrunn fra flere B2B/tekniske bransjer og grensesnittet mellom marketing og salg, før hun startet i Leadify som digital markedsfører og innholdsrådgiver. Mastergrad i global markedsføringsledelse og bachelor i språk, kultur og ledelse. Jobber mye med innhold på ulike flater og formater, grafisk design og nettsider for Leadify sine kunder. 

 

Øyvind Jacobsen

Øyvind er forretningsrådgiver og daglig leder i Leadify, som bidrar med å utvikle vekststrategier for selskapets storkunder i bransjer som energi, havnæringen og teknologi. Mastergrad i internasjonal markedsføring og ledelse, og 15 års erfaring i toppledelsen hos selskaper i flere B2B-bransjer, med ansvar for markedsføring, salg og innovasjon. 

© Næringsforeningen 2019-2024 Sidekart Personvern og vilkår for bruk
Umbraco CMS fra MarkedsPartner