BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//MarkedsPartner AS//Umbraco CMS//NO TIMEZONE-ID:Europe/Oslo X-WR-TIMEZONE:Europe/Oslo BEGIN:VEVENT UID:9ec3c88bb3cd48aea5a62e13ef2bbe93 URL:https://www.naeringsforeningen.no/moeter/arkiv/solid-styrearbeid-i-praksis_221020-1/ ORGANIZER;CN=Ola Normann:MAILTO:ola.normann@markedspartner.no DTSTAMP:20201022T060000Z DTSTART:20201022T060000Z DTEND:20201022T093000Z LAST-MODIFIED:20221031T114303Z SUMMARY:Solid styrearbeid i praksis - på Jæren DESCRIPTION:Det arrangeres møter hvor de viktigste diskusjonene foregår på gangen i pausen eller i etterkant. Både i styremøter, ledermøter og i hverdagen kan resultatene blir bedre om det innarbeides god struktur og møtekultur, både i forkant av møtet, i selve møtet og protokoll. X-ALT-DESC:Det arrangeres møter hvor de viktigste diskusjonene foregår på gangen i pausen eller i etterkant. Både i styremøter, ledermøter og i hverdagen kan resultatene blir bedre om det innarbeides god struktur og møtekultur, både i forkant av møtet, i selve møtet og protokoll. LOCATION:Jærsikten, 18.etg på Høyhuset. Hetlandsgata 9, 4344 Bryne END:VEVENT END:VCALENDAR