BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//MarkedsPartner AS//Umbraco CMS//NO TIMEZONE-ID:Europe/Oslo X-WR-TIMEZONE:Europe/Oslo BEGIN:VEVENT UID:3e8bf107dfea41e890b198d6b0d9cae8 URL:https://www.naeringsforeningen.no/moeter/arkiv/tv-sending-201125/ ORGANIZER;CN=Ola Normann:MAILTO:ola.normann@markedspartner.no DTSTAMP:20201125T080000Z DTSTART:20201125T080000Z DTEND:20201125T082000Z LAST-MODIFIED:20221031T115420Z SUMMARY:Hvordan blir økonomien framover? DESCRIPTION:Norsk økonomi har tatt seg opp fra bunnen i mai, men BNP er fortsatt lavere enn før korona – og veksten har avtatt. Hvordan påvirker økt smitte og nye tiltak økonomien, og hva skjer når vaksinen kommer? I denne sendingen presenterer vi også ferske tall for utviklingen i markedet for næringseiendom i regionen. Sjeføkonom i SpareBank 1 SR-Bank, Kyrre Knudsen, og leder for næringseiendom hos EiendomsMegler 1 SR-Eiendom, Jan Inge Røyland, er våre gjester. X-ALT-DESC:Norsk økonomi har tatt seg opp fra bunnen i mai, men BNP er fortsatt lavere enn før korona – og veksten har avtatt. Hvordan påvirker økt smitte og nye tiltak økonomien, og hva skjer når vaksinen kommer? I denne sendingen presenterer vi også ferske tall for utviklingen i markedet for næringseiendom i regionen. Sjeføkonom i SpareBank 1 SR-Bank, Kyrre Knudsen, og leder for næringseiendom hos EiendomsMegler 1 SR-Eiendom, Jan Inge Røyland, er våre gjester. LOCATION:Facebook Live END:VEVENT END:VCALENDAR