BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//MarkedsPartner AS//Umbraco CMS//NO TIMEZONE-ID:Europe/Oslo X-WR-TIMEZONE:Europe/Oslo BEGIN:VEVENT UID:b880fe366a7d4177b1bcb4c7de1ebdc1 URL:https://www.naeringsforeningen.no/moeter/arkiv/webinar-omstilling-etter-korona_190520/ ORGANIZER;CN=Ola Normann:MAILTO:ola.normann@markedspartner.no DTSTAMP:20200519T083000Z DTSTART:20200519T083000Z DTEND:20200519T093000Z LAST-MODIFIED:20221031T121048Z SUMMARY:Webinar: Fra global depresjon til regional omstilling DESCRIPTION:Covid-19 preger norsk og internasjonal økonomi i et omfang som få kunne tenke seg for kun noen få måneder siden. Forskere ved Handelshøgskolen ved UiS presenterer siste forskningsnytt om konsekvenser, problemstillinger og muligheter for næringsliv og samfunn både regionalt, nasjonalt og internasjonalt. X-ALT-DESC:Covid-19 preger norsk og internasjonal økonomi i et omfang som få kunne tenke seg for kun noen få måneder siden. Forskere ved Handelshøgskolen ved UiS presenterer siste forskningsnytt om konsekvenser, problemstillinger og muligheter for næringsliv og samfunn både regionalt, nasjonalt og internasjonalt. LOCATION:webinar END:VEVENT END:VCALENDAR