10.sep

Bransjevandring kreative kommersielle næringer

Du er allerede påmeldt dette arrangementet

Fyll inn organisasjonsnummer eller navn
Ved mange, eller mangelfulle treff, bruk organisasjonsnummer.
Ingen bedrifter funnet
Feil selskap?
{{price}},- eks. mva.
Hva gjør de på, alle de flinke bransjekollegaene våre? Og hvordan kan vi bli enda flinkere til å samarbeide på tvers av arbeidssted og fag? Dette skal vi fortsette å finne ut av. Neste bransjevandring går av stabelen 10. september 2020!
I løpet av en kveld får vi besøk av bedrifter i kreativ kommersiell næring. På 30 minutter presenterer de bedriften og utvalgte jobber, og vi spør om alt vi lurer på.

Bransjevandringen blir på et sted som er tilrettelagt ift smittevern, slik at det blir ikke tradisjonell vandring fra sted til sted. Vi får besøk av spennende bedrifter og legger tilrette for mindre grupper som kan bli med på omvisning i teknologisenteret i Laberget 28. Vi avslutter med mat og avstandsmingling.

Arrangementet er for deg som jobber i den kreative kommersielle næringen.
Arrangør er Næringsforeningens ressursgruppe for kreative kommersielle næringer (KKN) som har etablert bransjenettverket Kreativt Stavanger. Les mer på kreativtstavanger.no
FB: kreativt stavanger

Ressursgruppen KKN har som visjon å bidra til innovasjon i næringslivet i Stavanger-regionen gjennom kreativitet og tverrfaglig samarbeid.
Møtestedet er Futurum, det nye teknologisenteret til Bouvet/Olavstoppen, se her: https://futurum.center

Begrenset antall plasser!

Pris kr 240 eks mva. (kr 300 ink mva.).
Hold av datoen - program kommer!
For spørsmål om møtet, vennligst kontakt Trude R. Hembre i Næringsforeningen.
>> No shows vil bli fakturert dersom avbestilling ikke er gjort innen 48 timer før arrangementets start.
Velkommen!